A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Alto (2002)

Alto 1.1GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható, takarékos, de rendkívül fapados szerkezet!

Szöveges ítélet

Hibalista

- sziasztok,alig 1.5 éve vettem ezt a kisautót,a vásárlás célja az volt hogy kisfogyasztású és fiatal autóhoz jussak.Így esett erre a tipusra a választás!A fogyasztás takarékos az igazat megvalva viszont sosem sikerült 4.5l benzinből 100km-t megtenni vele!a valós érték vegyes használat mellett kb:5.6-6.5L/100km között van!Azért adtam ilyen nagy intervallumot mert az autót 4 személlyel,télen-nyáron,városban-autópályán is használják nemcsak országúton 2 személlyel 90km/h sebességgel!!!De ez az érték korrekt és elfogadható.Sokat használom hiszen alig két év allatt 70 ezret mentem vele,így van rálátásom a típusra.Ami tetszett a fogyasztás a precíz motor mely 16 szelepes elég pörgős,de azért annyira nem mint egy olasz gép.az utazó tempo úgy kb 100-120km/h azért nem több mert a futómű nem áll a helyzet magaslatán,hátul még nincs független kerékfelfüggesztés sem,meg a kocsiszekrény nagyon magas felépítmény,a nyomtáv meg alig 1300 mm neméppen a kanyarstabilitás mintapéldálya,de az autó nem is arra való!Különben a 62 loerős moci bírja az autópálya 130-140km/h tempót ekkor 4000-4100 fordulaton dolgozik a motor,ez jó mert a fogyasztást nem emeli nagyon,ez a hosszú nyújtott 5.fokozatnak köszönhető,de emelkedőn nagyon gyenge visszakapcsolás nélkül mert ezen a 4000 fordulaton kb:48-50 loerő dolgozik csak.így 4 személlyel egy Zsámbéki v. Tatabányai emelkedőn négyes fokozatban célszerű felmenni mert máskülönben 110-re esik vissza a sebesség aholis a motor 2850-et forog és erölködik mert a kis lökettérfogat 1061ccm nem a legnyomatékosabb szerkezet.Az utastérben az olcsó műanyag dominál,nemakartam igénytelen jelzőt használni de ott sporoltak a költségvetésen ahol tudtak,példa erre a motortér burkolatlansága is ezért állandóan koszos a gépház belül meg az utastér zaj és hőszigetelése is elég gyenge.A fényezés igen érzékeny könnyen lepattanik,most a többi típushoz viszonyítom, nem a kavics vagy egyéb durva mechanikai hatás okozta sérülés álltal keletkezett hibákra gondolok itt.A kasztni olyan részei ahol közvetlenül nem látszik pl:(motorháztető belülről vagy csomagtér festett részei) fényt,lakkolást nem kaptak csak alapozó jutott nekik.Itt is az olcsó költségvetés volt a szempont!Idegesítő viszont az utastér levegőbefúvó ventillátor irdatlan zaja, a Zsiguliéhoz emlékeztet engem.Meg az ülés is kényelmetlen,az meg bosszantó hogy a hátsó ablaktörlő nem látja el feladatát rendesen,mindig bekorrodálódik a kar és nem nyom rá az üvegre, ezért nem töröl.Ha bezyírzom vagy olajozom egy hónapig jó de utánna megint kezdi,de nagyobb baj ne legyen ezért még az úton nem fog otthagyni nem-de!A másik hiba az Suzuki konstrukciós hiba a nehézkes HÁTRAMENET kapcsolás ez sem katasztrófa csak zavaró megszokást igényel,aki Trabantból ült át annak tökéletes ez,a másik aki egy Alfa Romeo 166 3.0 V6 váltóhoz szokott katasztrófális,ez nézőpont kérdése.Alapjaiban véve megbízható szerkezet és gazdaságos is,de kompromisszumos megoldás mert egy kényelmetlen fapados kisautóról van szó,amely a 3. évezred elején az olcsó tömegautót képviseli ugyanúgy mint ahogy a 70´-80´-as években a Trabant tette csak azért mégis modernabb korektebb módon teszi ezt,hisz az idő nem áll meg fejlődni kell.Szerintem egyelég átfogó jellemzést sikerült írnom a típusról és örültem ha tapasztalataimat megoszthattam másokkal is!Üdv mindenkinek...!

Ide hordtam szervizbe

Autószerelő vagyok,és még a hobbym is ez úgyhogy mindent magam végzek,de még javítani nem kellet az auót,pedig már 104 ezer km van benne,ebből 70 ezret én tettem bele!Amit cseréltem: -egy garnitúra gumiabroncs, -fékbetétek fékfolyadék, -motorolaj és olajszűrő 8-10 ezer km enként.Tudom javasolni a (Castrol Magnatec 10W-40, vagy Castrol 5W-40, esetleg Mobil-1 olaj ugyanilyen minőségszintben!) Vezérmű szett csere és röviden ennyi.De ezt minden autónál el kell végezni,mert ezek revízios alkatrészek nem üzemhibák!!!A kocsiban azért van becsülettel Km a korához képest és HIBÁTLANUL működik!!!!!!!!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (2) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 34000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Seicento Sporting Abart Következő autója? Nem áll szándékomban lecserélni
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Alto 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (79 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)