A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Alto (2002)

Alto 1,1 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

...., de legalább ki van fizetve!

Szöveges ítélet

Az érzéseim vegyesek mert azt kaptam amit vártam, de nem is számítottam túl sok jóra. Az összeszerelés minősége csapnivaló, a felhasznált anyagok silány olcsó anyagok, a kényelem éppen megfelel. A beltere kialakítása szemre (távolról) jó, viszont közelről sorjás, rosszul illesztett és rögzített műanyag világ fogad. Gyorsan karcolódik, zörög, viszont nem törik! A B oszlopot takaró egy darab műanyag panelt semmi nem rögzíti, csak a körülötte levő többi panel amihez csatlakozik. Viszont vállal az ember hozzá ér, tehát az idő múlásával egyre jobban mozog. Az ülések: egy tiszta acél lemez (festés nincs, viszont tiszta sorja), rajta a szivacs amit semmi nem rögzít tehát nyiszog, és a tetején az üléshuzat. Viszont a huzat strapabíró, és nem látszik rajta annyira a kosz. A váltó szar. Menet közben mindegyik fokozatban bólogat és egyesből kettesbe, csak lassan lehet tenni, mert különben reccsen egyet. A rükverc kapcsolása is csak gyakorlattal lehetséges elsőre, de inkább másodikra. Ha az életünk múlna raja biztos, hogy meghalunk! A motor úgy ahogy van nagyon jó! Ha nem "occsó" benzint kap, és nem alapjáraton akarunk vele menni a városba, vagyis jól ki van húzatva (3-4000 rpm),nem Tesco oljat kap, semmi baj nincs vele. Azoknak üzenem ezt akik azt írták, hogy nekik csörög! A fékek jók, bár nekem a tárcsák belső fele hullámosra kopott, ezért erősebb fékezésnél a kormány "remegett". Az igazsághoz tartozik, hogy sokat megyek poros úton ezért valószínű nem a kocsi hibája a dolog. A kezelőszervek a helyükön vannak, a Skoda után (120L) egy pillanat alatt megszoktam őket. Az elektronika minimálisan van jelen az én felszereltségi szintemen, és semmi bajom nem volt vele. Csak a pót féklámpába égett ki az izzó, más izzó még az eredeti! Az akkumulátort is inkább elővigyázatosságból, mint kényszerből cseréltem ki. Télen keveset használom rövid utakra, ezért nincs sok alkalma tölteni, és nem árt a jó akku ilyenkor. A futómű kemény pattogós, jól veszi a kanyarokat. Viszont a keresztbe fekvő légyszart is megérzem, igaz nem rázza ki a lelkem, de majdnem. Egyszerű, de még nem volt vele problémám. A karosszéria, vastagabb, mint az új Swift lemeze. Nem tudom kézzel benyomni, és két kisebb koccanás után is helyén vannak az illesztések. Az illesztések amik megidézik a régi Skodám illesztéseit, trehány összeszerelésre utalnak. A rozsda hamar feltűnt nálam. Az alváz nyúlványainak illesztéseinél láttam meg először, a plusz alvázvédelem segített. Az ötödik ajtó üvegének alján a gumi mellett már felhólyagosodott a festék. A polírozást nem ajánlom, mert hamar eljutunk az alapozóig.
Elég sérülékeny, karcolódik, és kisebb kavicsok hatására lepattogzik fémig. A festése különben sima fehér, ami minden típusnál sérülékeny. A csomagtere kicsi, de legalább nem mély, vagyis szinte semmi nagyobb szatyor nem fér bele állítva. Lehajtott ülésekkel és kivett kalaptartóval viszont még egy 72cm TV is elfér, volt ilyen. A kilátás viszonylag jó, viszont a tükröknek hatalmas holt tere van, hátra kell fordulni sávváltáskor! Összefoglalva, ha valaki hajtani akarja, és megadja neki a minimális karbantartást, akkor kiviszi a világból. Aki német vagy francia autóból ül át, és hasonló dolgokat vár tőle, nagyot fog csalódni!
Az alkatrészárakról el kell mondanom, hogy ritkán kell, de akkor rendelni kell, mert szinte soha nincs ami kell. Mivel kevés van az országban, a többi Suzukihoz képest, ezért utángyártott, dolgokból sincs túl sok hozzá. Ennyi!

Hibalista

- Tárcsa 2db plusz betétek, akkumulátor, ablaktörlő lapát.

Ide hordtam szervizbe

Gusztáv: drágák de ott lehetsz a szervízben, és válaszolnak a hülye kérdésekre is! Az elvégzett munkával nem volt még gondom.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 23
Megbízhatóság (8) Vezetett km 29693
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 120L Következő autója? Nem tudom!
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Alto 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (79 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)