A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Outback (2009)

Outback Diesel 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Praktikum kompromisszumok nélkül

Szöveges ítélet

Üdv mindenkinek!
Két napja (2012.01.16-án) vettem át az első subim.(3. új autóm) Most azért írok,mert nagyon alulreprezentált a subi itthon, és folyamatosan tudósítani kívánok minden kedves érdeklődőt.
2nap 50 km :Hát nem is tudom miért vettem meg. Öszintén? Csak úgy. Teljes lelkesedés nélkül, occón adták (már ha lehet egy ilyen összegre azt mondani), szép nagy volt, japán meg összkerék, meg diesel - gondoltam, ha már 5 éve ADAC győztes a subi Németben, akkor ennek nagyon jó autónak kell.
Tök fáradtan, szokásos depresszióm közben beűűtem és elhoztam.Leszedettem róla a feliratokat- nem kee kérem látni senkinek, hogy milyen autó nem szertnék feltűnősködni...Van elég majom az utakon :) Hát eddig csak kis autóim voltak (ehhez képes minden "kis", le is parkoltam egy C-s Merci Kombi mellé, olyan volt mint egy matchbox a subi mellett, nem beszélve, hogy minőségileg azért a merci sehol nincs egy subihoz- csak megjegyzem). Hát kész vagyok. Beleszerettem. szégyenlem is magam...de élvezem :)
Na 7végén megfuttatom, aztán jelentek.
Elég szőrszálhasogató tudok lenni, biztos találok benne hibákat is....
áh, már egy eszembe is jutott: a váltó elég fickós, szokni kell.
de egy pozitívum is: CSODÁS a hangja!!!Pedig én nem vagyok autóbuzi, nem nagyon izgatnak/tak fel az autók. Eddig :)

Folyt köv. 2-3 ezer km. után.
1. a Váltó áttételezése nekem nagyon bejön, 3-ban 50-város, ez kb. 2000 fordulaton, pont ott ahol ki tud bontakozni a nyomaték egy pillanat alatt.
2. A váltó amíg nem melegszik be a motor nagyon szar. alig lehet berakni egyesbe. Ha bemelegszi, utánna szuper.
3. A motor is nagyon lassan melegszik be. Én mondjuk sajna alig használom, kb. 8km-t megyek vele egy nap azt is több nekifutásra.
4.A hangja nagyon klassz.Na ha választani kellene én azt szeretem ha egy autónak semmilyen hangja nincs, de ehhez az autóhoz ez a varacskosdisznós röfögés nagyon állat. Nem bánom, jó ez így.
5.belső: hm. Nekem nagyon bejön. Nincs semmi csicsa picsa világító szikrázó színes kütyü. Teljesen puritán. Imádom a kapcsolókat. Nagy disznó billenőkapcsoló (ülésfűtés) totálisan praktikus. Néztem egy Jeep-et is (compass)az összkerék kapcsolója olyan volt mint egy játékautóban, gagyi műanyag benyomást keltett, el is ment tőle a kedvem, pedig eszméletlen jól nézett ki. az volt az érzésem, hogy rögtön a kezembe marad a kapcsoló ha hozzányúlok.Hát a subiban nem. És ez így jó. Nekem ez nagyon tetszik, hogy mindene massziv, a kapcsolóktól, az ajtóvastagságig...És persze jó mínőségi érzettel párosulva.
Minden a lehető legegyszerűbben kezelhető. Eddig ez az autó volt az amit a legkönnyebb volt beállítani mindent. Nem Luxusautó, ezt írták...Jó elhiszem. De nagyon kényelmes.
6.Karosszéria. Véletlenül beálltam egy kombi E-s merci mellé IS. Én nem értem. Nekem ennél is sokkal nagyobbnak tűnt. Meg kellene néznem a paramétereit, lehet,hogy csak képzelődöm. Az egész autó távolból nem tűnik nagynak, nagyon jók az arányok, csak ha közelebb megy hozzá az ember. Minden nagyon vastag és masszív benyomást kelt. Nem spóroltak.
7. "aki villantani akar vegyen mást". na mivel én nem akartam, vettem ezt.Nekem kívűlről nem tűnt nagyon feltűnő autónak, olyan szép-szép, de semmi kirívó. Hát most szólok: 26 éve lakok egy helyen a szomszédokkal két szót nem beszéltem még Eddig.(nem szeretem annyira az embereket). Minden nap. Éritek? Minden nap odajön valaki hogy dumáljon az autóról. Szégyenlem is magam mert tetszik a hiúságomnak...3 éves kisfiú úgy nézte az álló autót, hogy az anyukája alig tudta elrángatni (befostam a röhögéstől), 16 éve kis csitri csaj úgy nézett rám mintha a jó isten szállt volna ki az autóból, tegnap 15 éves suhancok csapatostól álltak körbe és néztek be (bent ültem, ki is vert a víz hirtelen), ma a szomszéd (audis) támadott rám, hogy jó autóm van, de minden nap ez van. Eldobom az agyam. Eskü nem tudom hogy miért mert egyáltalán nem nagy szám de mindenki megnézi...mert állítólag "subaru"
8. Az ESP jó. kicsit a hóban "játszottam", valahogy mindig visszaáll egyenesbe...(100-120km/h szakadó hóban kb 20 percen keresztül).
9.A kormányról vezérelhető hifi néha szarakodik, elég bosszantó... majd megnézetem, állítólag kontakthibás.
10. a tempomat is szuper.
11. Az összkerékhajtás is önmagáért beszél.
12. A magas hasmagasság is nagyon praktikus.
13. Sajnos a fogyasztás nagyon magas, de 2km -t használom csak egyhuzamba eddig télen, és mivel be sem melegszik nem reprezentatív. Viszont az autópályán 120-on állítólag 5,5 evett, de amikor hosszabb távot mentem vele akkor kb. 7,7-re jött ki ami nekem teljesen elfogadható, de szerintem ezt lejjebb is lehet simán vinni. Kb. 7-litert szerintem ki lehet hozni belöle.
14.Nagyon könnyű vezetni, nem is gondoltam volna, de hát igen, azért tolatásnál figyelni kell.

Összegezve: nagyon jó az autó koncepciója. Arányos, masszív, kényelmes, erős, jó vezetni,disznó nagy, és praktikus. A váltónak viszont be kell melegedni hogy az is tökéletes legyen, mert addig nagyon idegesítő.
+
nem vagyok benne biztos hogy teljesen objektív vagyok, mert szerencsémre nagyon bejön az autó.
Nagyon remélem ez így is marad.

A fenntartási költségekre miért adtam 10 pontot? Nehéz. De objektíve szerintem egy öszkerekes autóhoz képest igenis nem fogyaszt sokat. Valamint szerintem az autó sokkal olcsóbb és ár-érték-minőség arányát tekintve verhetetlen. Sajnálom így gondolom.
A megbízhatóságra is 10-pontot adok, de hát 3 hónap után még ki tudja mi lesz később.


Hibalista

- hm. hát elsőre nem indult, de ki a f. tudta, hogy be kell nyomni neki... a kuplungot - a kormányról vezérelhető hifi kapcsoló néha szarakodik. majd megnézik, állítólag kontakthibás. -

Ide hordtam szervizbe

rablásgátlót szereltettünk bele, néha csipogott, visszavittem megcsinálták.Hát nagyon urak voltak. Néztem is. Igen ezt így kell csinálni. Ez a minimum. De Magyarországon sajna ez a kívétel. Ezért a 10 pont. Remélem nem bolondulnak meg és maradnak ilyen udvariasak a jövőben is.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2010
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? jazz Következő autója? ?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Outback 2009 (2010)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)