A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Outback (2009)

Outback 2.0 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Másodkézből

Szöveges ítélet

Másodkézből vettem mint a cím is mondja.
Gépészmérnök vagyok tehát a műszaki összetettség , és a tökéletesség varázsol el.Ez alapján választottam a Subaru Outback-t. Persze egyszer mentem a postára és sorban láttam egy nagyon szép meggypiros nagyon jó formájú autót , új volt , nem látszott milyen ,hát közelebbről megnéztem egy új modell peugeot volt , hát ISTENEM , de kár , hogy peugeot vagy. Szóval szépség és jóság legtöbbször nem járnak kéz a kézben.(Remélem nem sértettem meg senki érzékeny lelkét)
Volt már zsigulim , hondám , Opelem , bmw sem ismeretlen , kétféle toyotám ,s most egy subarut választottam. Szerettem a hondát és a toyotákat is , újonnan vettem Őket , de most őrült azért nem akartam lenni, és 12 millát kifizetni egy kocsiért . A kocsi az kocsi , de azért legyen is mit szeretni rajta , hát akkor Ő legyen , gépészmérnöki szemmel a legszebb öszvér.
Ez a SUBARU OUTBACK 2.0 D
Csak Magyarországon üzembehelyezett , első kézből való , vezetett szervizkönyves , ügyfélkapun ellenőrizhető kellett ( aki többet akar erről tudni , olvassa a becsületes nepper rovatot, van kellő indok rá) mert a kockázat nagy , és a TIÉD , utólag nem lehetsz okos.
Hát autópályán próbáltam ki , borzasztó jó érzés volt amilyen
vehemenciával és kedvvel gyorsult , magasabb tartományokban is , Bevallom nem tartottam én semmilyen 130-t elfelejtettem a rendőrséget és a traffipaxokat is , mentem ahogy kellett (esett az eső is) ,elvégre látnom kellett mit vettem. Szinte látom egyesek fejcsóválását ( ilyenek miatt van annyi baleset az utakon mert mennek és utána nem tudnak megállni , nos azoknak azért annyit , bőven túl vagyok az 1 millió balesetmentes kilométeren)
Utána következett a Lillafüred-Eger hegyi út oda-vissza 1200 kanyarral , aki szeret vezetni próbálja ki , de hibátlanul mert szakadék és szembe kocsi NEM lehet , HA nem tudja lássa be és hagyja abba.
Valamelyik szakíró jól irta erről a motorról " a legbenzinesebb diesel" ez a kocsi szeret pörögni és menni , az állandó összkerékhajtás miatt a nyomatékot le is tudja adni az útra , és kanyarban is ezt teszi. És ...rajta kívül ...van még jelentkező... NEM ,nem hallom...akkor nincs.
Hát azt kívánom mindekinek legyen egyszer egy olyan kocsija ami DAS AUTO , de nem a das auto.
Üdv.mindenkinek aki szereti az autóját és nem csak A-ból B-be vágyik.

Hibalista

- Nem romlott el.

Ide hordtam szervizbe

Saját szerelő

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 118000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? corolla Következő autója? 403
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Outback 2009 (2010)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)