Kellemes japán okos váltóval
Szöveges ítélet
Sok hasonló autó kipróbálása után döntöttem az Outback mellett. dízelt nem akartam,de nem zárkóztam el semmi új elöl. Dízel XC70 kipróbálása után dőlt el végleg, hogy az Outback a befutó. ( annyira rossz volt az XC70, hogy el se nagyon hittem ).
2000 km eltelte után ,pont azt kaptam amit vártam. Kellemes japános pontosság jellemzi az összeszerelést. A négykerék hajtás pontos, nem tolja az autót, nem feszül össze.
Fogyasztás, most mindenki 12L -es számra gondol, de nem. Első tank - bejáratós üzemben - 8,2L/100km. Második tank, nem annyira bejáratós üzem 8,5L/100 km. Jelenleg 9,4L/100km a műszer szerint, de ez már kizárólag városi használatban.
A CVT olyan finom, hogy hihetetlen, 140-nél 2,400 -t forog a motor. Automata váltós és állandó 4*4 hajtásban értendőek ezek a fogyasztási adatok.
Felszereltség japános, szinte full extra, de ami nincs azt nem is rendelheted, nekem semmi nem hiányzik belőle.
Az árcédulán sokkal kisebb szám szerepel, mint egy XC70-n vagy egy Allrad-n, a többiekről nem beszélve, és nem társítanak az emberek rossz gondolatokat a sofőrről sem......
Eljött a 20.000-k km és továbbra is a vigyorogva szállok be:).
A Subarunak semmi baja nincs továbbra sem, a szerviz költség teljesen elfogadható volt - Emil Frey. A fogyasztás továbra is vicces egy 2,5 literes benzines motorhoz, aut. váltóhoz és a 4WD hez képest, téli gumival télen 9,2 városban, a műszer és a számológép szerint is.
Szerintem itthon az autós újságírás agyonhallgatja a márkát, hiszen akkor ki venne német vagy svéd alteregót, ha tényszerűen összehasonlítanák őket egy táblázatban.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Következő autója? | – | |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.8/10) |
