Yoshi - a feneketlen bendőjű teknősbéka
Szöveges ítélet
Igazi kiránduló élményautó. Erdei utakon, kis hegyi szerpentineken, földúton és hóban páratlan... Mindenkinek ajánlom ilyen, és egyéb hobbi célra.
Ami nem élmény vele: autópálya, oldalszél, autópálya+oldalszél, illetve általában az erősebb szél, 60 km/h fölött. :)
80 km/h fölött egyébként sem szeret létezni, de képes rá akár tartósan is.
Én egy (előző gazdája által) kissé elhanyagolt, de itthon szinte egyedi példányt hajtottam, elektromos ablakokkal és tetővel (SDX-SR, vagy mi).
Odafigyelést és törődést ez az autó is igényel, kopó alkatrészei is vannak.
Akinek ilyen autó kell, annak ez az autó kell, mivel önmagában egy teljes kategória egyedüli képviselője, így hát egyben a kategória (4WD "Kei Van") legjobbja is! :)
Legalábbis Európában.
MINDEN belefér, bárhol megfordul, hihetetlen jól kilátni belőle, kis átalakítással aludni lehet benne (kényelmesen), és a váltón található 4WD gomb lenyomása után a falra is fölmászik. Mivel 5 számjegyű a kilométer számlálója, ez az a típus amit soha nem tekernek. :D
Negatívumként említhető még talán hogy az IFA legyorsulja, elbírna legalább másfél-kétszer ennyi lóerőt.
Ha tehetem, lesz még Liberóm. Aminek örülök, hogy nagyon jó kezekbe került.
Hibalista
- fékek - önindító - generátor - vezérműszíj szakadás (megvétel után 1 nappal [gondos előző gazdája volt]) - a motor elrendezése miatt nem tett kárt semmiben
Ide hordtam szervizbe
Bálint Balázs (Rákoshegy) - Liberót csak hozzá szabad vinni... (ő szerepel a totalcar-os subaru libero cikk/videóban is, ha valakinek ez esetleg kimaradt volna)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 99999 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
