A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Libero (1983-2000)

Libero SDX-SR 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Yoshi - a feneketlen bendőjű teknősbéka

Szöveges ítélet

Igazi kiránduló élményautó. Erdei utakon, kis hegyi szerpentineken, földúton és hóban páratlan... Mindenkinek ajánlom ilyen, és egyéb hobbi célra.
Ami nem élmény vele: autópálya, oldalszél, autópálya+oldalszél, illetve általában az erősebb szél, 60 km/h fölött. :)
80 km/h fölött egyébként sem szeret létezni, de képes rá akár tartósan is.

Én egy (előző gazdája által) kissé elhanyagolt, de itthon szinte egyedi példányt hajtottam, elektromos ablakokkal és tetővel (SDX-SR, vagy mi).

Odafigyelést és törődést ez az autó is igényel, kopó alkatrészei is vannak.
Akinek ilyen autó kell, annak ez az autó kell, mivel önmagában egy teljes kategória egyedüli képviselője, így hát egyben a kategória (4WD "Kei Van") legjobbja is! :)
Legalábbis Európában.

MINDEN belefér, bárhol megfordul, hihetetlen jól kilátni belőle, kis átalakítással aludni lehet benne (kényelmesen), és a váltón található 4WD gomb lenyomása után a falra is fölmászik. Mivel 5 számjegyű a kilométer számlálója, ez az a típus amit soha nem tekernek. :D

Negatívumként említhető még talán hogy az IFA legyorsulja, elbírna legalább másfél-kétszer ennyi lóerőt.

Ha tehetem, lesz még Liberóm. Aminek örülök, hogy nagyon jó kezekbe került.

Hibalista

- fékek - önindító - generátor - vezérműszíj szakadás (megvétel után 1 nappal [gondos előző gazdája volt]) - a motor elrendezése miatt nem tett kárt semmiben

Ide hordtam szervizbe

Bálint Balázs (Rákoshegy) - Liberót csak hozzá szabad vinni... (ő szerepel a totalcar-os subaru libero cikk/videóban is, ha valakinek ez esetleg kimaradt volna)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 99999
Megbízhatóság (6) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Libero 1983

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)