Szívenszúrt LEGOkocka
Szöveges ítélet
Nagyon kíváncsi voltam hogy milyen érzés egy Liberoval közlekedni, szükségem is volt egy 4WD-s, olcsóbb autóra, így hát vettem egy 1991-es Liberot. Sajnos a csillogó külső elhomályosította az ítélőképességemet, gyanús kellett volna legyen hogy az eladó meleg motorral várt, lendületből megvettem a fenevadat. A kasztni tényleg pompás állapotban volt, pedig nagyon szeretnek rohadni, de a motorja az minden sebből vérzett, ez 1 hónap után derült ki. Liter olaj/1000 km lement, télen nem indult. A Rákoshegyi Libero-szakihoz vittem aki megtette amit tudott, kiderült hogy egy csomó vákuumcső hiányzik a motorról és egyéb hákolások vannak amivel sokat nem tudott kezdeni. Szóval jártam vele egy darabig, vele költöztem le Szegedre, amikor ment akkor becsületesen tette a dolgát és igazából sosem hagyott ott sehol, csak mindig rajtam volt a cifrafosás hogy mikor mondja be az unalmast. A pléh kasztni miatt a biztonságérzet minimális, a rezonancia maximális.
Amúgy a kasztni zseniális, egy kispolskinyi alapterületbe ennyi helyet és ülést beleimádkozni nagy dolog, állati jók az össze-vissza forgatható első ülések, kiváló a négykerékhajtás, negyven centis sárban kilométereket vitte a kis könnyű kasztnit, igazából a sár tetején mentünk inkább mert annyira könnyű a kocsi, a motor teljesítménye eléggé fostos, ha az autópályán elkezdett fújni a szembeszél akkor 110-ről 90-ig is vissza tudott lassulni a kocsi, én meg azt hittem ilyenkor hogy most vége van.
Ha a motorja jó állapotú lett volna, simán megtartottam volna buliautónak. Így viszont mennie kellett.
Hibalista
- motor
Ide hordtam szervizbe
Rákoshegy
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 520i | Következő autója? | 500 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
