A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Libero (1983-2000)

Libero E12 WAGON 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Széjjelbarmolt Drágaszágom!

Szöveges ítélet

Az autót jó állapotúként (muhaha) hirdették meg a neten. Mivel mindenképp ilyet akartam (hegylakó vagyok), és az előtte megnézett példányok leírhatatlan állapotúak voltak, belevágtam. Persze azért pár dolgot már jobban figyelembe vennék vásáráláskor, mert gyanús az, hogy:
- 25W-s olajjal volt feltöltve
- nem égett az olajnyomás visszajelző lámpa
- egy zsiga dísztárcsával volt beszorítva egy szintén zsiga légszűrő a házba
- "ááá, én már kinőttem abból, hogy száguldozzak, max 90-el megyek vele"-duma, hát naná, mert többel nem is megy...
- enyhén dízel-karakterű motorhang

Na mindegy, megvettem (igen, tudom, hülye vagyok), hazaút 90-el, egy örökkévalóság, aztán be a szerlőhöz. 2 hónap alatt összesen 200e pénz volt a javítása (futómű, fékek, szíjak, folyadékok, tömítések, gyújtás, stb), és ekkor derült csak ki ami tényleg durva: biciklilánc a kiegyenlítőtengely lánca helyén, lekötött olajnyomás visszajelző. Vagyis a motor ráz, ezért nem megy, és közben nincs kenés se.... remek, asszem érik a motorgenerál, az se lesz olcsó (250-300 körül). Ja és a móka kedvéért a kipufogó is leszakadt...

Közben kiderült még az is, hogy azért a szép fényezés alatt elkezdett már rügyezni, az önindító (ezt tudtam, hogy rossz) nem szerelhető ki, csak a motor szétszedésével, mert berohadt a csavar... az akksi valamiért merül.

Ja és a fogyasztás 11,5 liter, hát ez a csúcs... Ennyi erővel Nivát is vehettem volna...

Szóval ez a jelenlegi nagy büdös helyzet.. Már annyit buktam ezzel az autóval, hogy eladni semmi értelme, most látszólag rosszabb állapotban van, mint vételkor :( remélem a motorgenerál segít majd! Eladni nem fogom, mert amúgy:

- Istenkirály terepen: eső, sár, 10 cm avar, erdészút meredeken, meg se kottyan! már én kezdtem el félni, ő ment volna előre...
- Kezes, könnyen vezethető, az ember egyből összhangba kerül vele
- Még így, ennyi pénzt ráköltve sincs vetélytársa
- A belterét már fényezték elegen, én nem teszem, tényleg zseniális
- Ha rendbe lesz rakva, indul a világ körül, szállásért fizetni nem fogok :)
- Egyszerűen imádnivaló :)

Ami viszont mindenképpen a japánok dícsérete: egy 20 éves, 350ezret futott kisautó, amelyet össze-vissza gányoltak, nem tartották karban, kenés nélküli motorral még mindig pöccre indul, nem hagy ott sehol, hanem (bár szenvedve) de megy és megy! A megbízhatóság csak a lemerülő akksi miatt lett 8-as.

Ja, még annyit, hogy az autó svájci eredetileg, ott raktak bele 100e km-et, megvan a vezetett eredeti szervízkönyve. Gondolom, akkor még jó autó volt... Na ennyit a két ország polgárainak hozzáállásáról :(

Összegezve: remek kis autó, egyedülálló szolgáltatásokkal, csak sajnos a magyar állomány kétségbeejtő. Ha valaki ilyet szeretne venni, ne lelkesedjen be, hogy 100-200 ezer környékén már kapni. Mire autó lesz belőle lesz az 7-800 is, simán... vagy több...

Majd még jelentkezem, ha a moci rendbe lesz rakva! Akkor átpontozom az ítéletet is... legalábbis nagyon remélem...

Hibalista

- Jelzem, minden hibájának gyökere a korábbi tulajdonos(ok) hozzáállásában keresendő, tehát a nagyobb hibák:
- - Hátsó lengőkar, féltengelyek
- - Komplett jobb első felfüggesztés
- - Vezérlés elcsúszva
- - Horribilis fogyasztás
- - Kiegyenlítőtengely lánca szovjet bicikliláncra cserélve, eredménye: a rázkódás miatt jelentősen csökkent menetteljesítmények
- - Önindító
- - Töltési rendszer (néha rejtélyesen lemeríti az akkumulátort...)
- - Nincs olajnyomás
- - A motor csapágyas
- - Főtengelyszimmering
-

Ide hordtam szervizbe

Bálint Balázs
Libero-specialista, korrekt ember (pl. telefonos segítség...), sajnos elég elfoglalt (hogy vmi rosszat is írjak...) :(

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1988
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 350000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Swift Következő autója? Mostmár rendberak(at)om ezt!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Libero 1983

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)