A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Libero (1983-2000)

Libero 1,2 

Az ítélet értékelése
1,0(4 db)

Subaru, én nem szeretem

Szöveges ítélet

Ezt a subarut nagyon lehet szeretni, de a végén én tiszta szívemből útáltam. Családom héttagú, ehhez kellett személyautó. A feleségem különösen szereti, hiszen személyautónál is fordulékonyabb, kezes, jó a kilátás, korosabb jármű is nagyon precíz váltóval működik. Hátul elfér három gyerekülés, középütt egyik szülő és egy gyerekülés, az anyós ülés visszafordítva(szabálytalan?) szinte a szülővel szemben a legkisebb gyermek. Eddigi autóimon a fék két műszaki vizsga között elégé egyenlőtlenné vált, ezen nem kellett hozzányúlni.
Még az utánfutót is jól viszi, de 100 fölötti tempót már nem annyira szereti.
Vigyázni kell, ha venni akar valaki, eléggé be lehet vásárolni:
Motorproblémák: szakszerűtlen javítás miatt és a korrozíó.
Rossz tulajdonsága: Nagy fogyasztás téli rövid menetben, mint általában a karburátoros motorok.Erről az autóról mindig a benzinkút és a fizetés jut eszembe. A szintjelző mindig a nulla közelében!20
Mint minden autó, a subaru is meghálálja a gondoskodást, viszont a szakszerűtlen javításra különösen morcosan válaszol.
17 éves korában a műszaki vizsga előtti diaknosztikán a következő problémai voltak csak: Gömbfej porvédő szakadt, kis korrózió az alváz nyúlványon, hátsó ködlámpa nem világít és ablaktörlő lapát. Szerintem egy szavam sem lehet. Mégis sokéves tapasztalat alapján nem javaslom ezt a kocsit senkinek, ha a feleségem nem ragaszkodna hozzá, már rég megszabadultam volna tőle. 20 éves korára már eszméletlenül elrohadt, hidegen csak 1-2 henger ment, pedig már minden ide köthető alkatrészből újat kapott.Végre eltünt a portáról, én már fizettem is volna érte, csak vigyék. Hát ez is sikerült... Azóta sokkal nyugodtabb vagyok, és a pszichológushoz sem kell már járnom, gyógyszereket sem kell szednem.
Azóta vettem egy Dacia Logan MCV-t, az azért más kategória.

Hibalista

- Főleg az, amihez a hozzá nem értéssel hozzányúl valaki. - A motoron a vizszivattyút újítottam fel, vezérműszíjat cseréltem, kipufogót javítottam, és a szokásos szervíz. - Olajteknő: korrozio miatti foltozás. - Motortartó bakok. Kuplungtárcsa.

Ide hordtam szervizbe

Pécsi Horváth László Subaru szerelőhöz vittem a régebbi kisbuszomat, de ez életem legrosszabb döntése volt.Nem szabad vele motort javíttatni!!!!Jó szerelő: Bálint Balázs, Budapest

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Magam javítom.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Dacia 1310 TLX Következő autója? Dacia Logan MCV 1,5 dCi
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Libero 1983

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)