Nagyon Kell Szeretni
Szöveges ítélet
tavaly augusztustól van meg.Mindennek lelke van, neki különösen nagy!Már az elején el kell dönteni:vagy nagyon szereted , vagy nincs más választásod....
Menettulajdonságai lenyűgözőek, jó kormányozni , nem igazak azok a hírek, hogy 80 fölött felborul, hogy imbolyog, stb, viszont a kanyarban bedől,majd visszjön egyenesbe. Tény: vezetés közben együtt kell élni az autóval, mert nem mindennapi élmény vezetni!
Ami hátrány: ha szélben kamiont előzől 120 -szal....Szal az nem egy jó buli,erre az egyre érzékeny. Vannak megoldási javaslatok: széles gumi , a német rajongói oldalon lehet ilyen képeket találni, én nyárra -ha élek és lesz lehetőségem -kipróbálom.Most jó és új téli gumi van rajta elől hátul.MINDENÜTT ELMENT, sehol nem ragadt be a hóban, csak egy a veszélyes: városban a nem négykerekes autók között haladni vele....
Minden(ki) és annak a kétszerese is belefér.Két zsák krumpli nagy zsák hagyma és egy cselló(!!!)a csomagtartóban.Hátraforgatható első üléseivel nagyon alkalmas kisgyerek szállítására, a középső elhúzható napfénytető cabrio hatású , mivel egyterűvé alakítható,(hátsó üléssel és ülés nélkül is) három személy két felnőtt egy gyerek is elalszik benne vagy több mint 1 m3 nyi rakományt tudsz belerakni, a legkisebb helyen is megfordul , és ő maga is mindnüve befér.
Alkatrész:Izzókon kívül Európában ne nagyon próbálkozz....Talán itt- ott találsz valaki , aki látott már hozzá olajszűrőt.Komolyra fordítva: csak olyan vegyen ,aki hajlandó foglalkozni vele, és tudomásul vette , hogy semmi nincs hozzá látszólag (ami van arról pedig kiderül , hogy az utolsó japán császár ruhafogasát adták el neked, erre persze csak akkor döbbensz rá mikor már teljesen szét van bontva az autó...),a " nagy bontók " se bontják, de itthon néhányan- lásd Winkler Robi cikkét is -foglalkoznak vele.
Talán nincs még egy olyan autó, ami annyira érzékeny a szakszerűtlen szerelésre , mint ő, de talán nincs még egy olyan , aki enyyire meghálálja a gondoskodást .Meg kell keresni a szerelőjét, és azt nem egyszerű.
Az ár -érték arány azért ilyen mert állítólag olyan motorral vettem ami fel van újítva. Segítek: nem olyan volt....Ha viszont figyelembe veszzük, hogy a német bazárokban milyen árakon lehet ilyenekhez jutni, akkor elgondolkodtató, hogy mi lesz belőle.
Nem olcsó javíttatni , de ha szakszerűen csinálják sokáig jó.
Nagyon be lehet vele vásárolni, és tény , csak megszállottak fogják szeretni , de ők nagyon. Reméljük sokáig megmarad!
Hibalista
- kormány hardy( nem gyári, hanem szerintem "saját "gyártmány volt benne)6000 Ft és igazi Subarut kapott!!!) - első csapágyak 30.000Ft - elosztókábelek( valami szörnyűvel adták el) 4000 Ft - eszi az olajat ez majd 200.000 Ft lesz - vezetékrendszere- sok helyen kontakthiba adódik -csak bosszúság, előző tulajdonosra visszakövetkeztethető. - és koszos a hűtő, még előttem áll a javítás
Ide hordtam szervizbe
Czaga Tamás
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 200 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Mazda 323 | Következő autója? | azért egy Viviot kipróbálnék..... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
