Mókás járgány, a hegyek réme
Szöveges ítélet
Mai napig használom, előző gazdája elhanyagolta, ennek lett következménye a hengerfej tömítés átégése és a jobb első féltengely halála. Lelkiismeretesen összeraktuk a gépet, azóta hibátlanul működik. Itt fenn a Mátrában lát havat,terepet,amit csak el lehet képzelni. Szántóföld mögötte utánfutó kb 3-400 kilóval, négykerékben gond nélkül vette az akadályt. A kényelem, hát istenkém, végül is egy kisbusz, készült majd húsz éve, ne legyünk telhetetlenek. Kis odafigyeléssel nagyon megbízható szerkezet válik belőle, ahol pedig fontos az összkerék hajtás ott nagyon beválik.
Hibalista
- Hengerfej tömítés, első féltengely
Ide hordtam szervizbe
Mivel autószerelő a szakmám ezért magam javítom a drágát. Alkatrészileg a legjobb a bontókban próbálkozni. Pesten a kőbányai úton a MÁV telepen van egy bontó, ahol rengeteg ilyen gép van bontva. Utángyártott alkatrésszekkel vigyázni kell magyar boltokban össze vissza van minden a csoda kompjúterekben. Rám rámsóztak már justy szívósor tömítést hozzá. Emil Frey vagy a Szépvölgyi-út nyerő.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Wagon 4WD | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
