A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Libero (1983-2000)

Libero 1,0 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Matchbox

Szöveges ítélet

Azt hiszem a meglátni és megszeretni a legjobb kifejezés rá. Éppen melósautót kerestem, amire szükség volt, hogy 5 személy mellé még a szerszámok, létrák is beférjenek, és az átlagsebesség így is emberi legyen.
Szóval megvettem, (jelzem jogsim sehol nem volt még akkor) két barátom segitségével hazavittük. A városban kanyarogva rájöttünk a dodgem-feelingjére, mikoris egy parkolóba kanyarodáskor a sof?r alatt lév? els? kerekek miatt hihetetlenül kis íven fordult be, és egy gyanútlan járókel?t halálra rémisztettünk a járdán.
Hazaérve aztán másnap már szervízben volt, motorolajat hiányolt... Onnan aztán pár nap szerelés, alkatrész-rendelés után 73.000 jó magyar forint segítségével kiváltásra került.
A srácok villanyszerelésre használták, 6 személlyel, szerszámokkal megpakolva is vígan karistolta a 110-es tempót. Hétvégenként buliautóvá avanzsált át, ággyá alakitható hátsó üléssora sok kellemes percet szerzett :)
Jogosítványért folytatott harcomat is nagyban támogatta, vígan róttam vele az utakat papír nélkül is majd´ fél évig.
Hibalistája tetemes, de ezek nagy része annak tudható be, hogy nem forditottunk elég gondot a szervizelésére, mindig a végs?kig hajtottuk. (ahogy a többi járgányomat is)
Imádtuk és használtuk a kapcsolható négykerék meghajtását, tökön-babon keresztül el lehetett járni vele. Tolható tet?ablakáról, kett?s fütésér?l, kényelmér?l nem is beszélve... Imádtuk.

Hibalista

- kuplungtárcsa-csere, kinyomócsapágy, fékek, szimering
- hengerfejet többször megf?ztem, végén a blokk is elrepedt...
- összjavítási költség kb. 600.000 míg nálam volt

Ide hordtam szervizbe

vidéki szerel?khöz, lakhelyen. Utálta mindegyik :]

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1984
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? VW Golf
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Libero 1983

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)