Imbolygó szappantartó
Szöveges ítélet
Munkaautónak vásároltam, a Transitoknál kb 250 ezerrel olcsóbb áron. Családnak nem alkalmas, mert sz?k, és instabil. Munkára nem igazán jó mert nagyon kevés súlyt szabad belepakolni, és gyenge a motorja. Igazán nemis értem minek lehetett kapni egyáltalán - bár tény, hogy a 4WD- vel télen még a jégen sem csúszott - ez egy ZUK- hoz szokott embernek nagy szó volt. Az autó sajátságosan mutatta be önmagát: Az 5- ösön egy hirtelen nagy széllökés szó szerint leröpítette az útról, árokba borulva 90 km/ óránál - ez a Japán csoda halálát jelentette. A kiérkez? rend?rök, a tréleres, és a szerel?k a bontóban egyaránt jót vidultak a történeten, igaz utólag tényleg röhejes.
Hibalista
- Valami a motorban ( hörgött, csak 2 henger járt, és füstölt ), "megúsztam" 150 ezerb?l - mindezt 1998- ban!
Ide hordtam szervizbe
Subaru szervíz budán a Szépvölgyi út elején.- Pökkhendi, lekezel? stílusu szerel?k, méregdrága munkadíjak, és kizárólag gyári alkatrészek - de legalább várattak 3 hetet! Legszívesebben nem is osztályoznám!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Autóbontó Kecskeméten - vidám hangulat, nagy anyagi veszteséggel.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 86000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 8500 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Zuk dobozos | Következő autója? | Opel Kadett E Furgon |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.1/10) |
