A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Libero (1983-2000)

Libero LIBERO 1.0 4WD 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Bárhova, bármikor

Szöveges ítélet

Kicsi belül? Hmmm. Forgó els? ülések, ággyá alakítható hátsok, két toloajto, nagy tolótetö (pl: magaslesnek)stb. Én 196cm vagyok, de elfértem. Ekkora(ilyen kicsi) fordulóköre sem sok autómnak vot elötte. Menet közben kapcsolhato összkerék! Gombnyomásra! Szinte nincs akadály(jó gumival). Volt, hogy tolta a havat maga elött... Semmi rosszat nem lehet rá mondani, max. csak azt, hogy jó sok idömet vitte el a lakatolása. Mert a rozsda az viszont szerette... Gyári védelem szinte"0". Csak egyszer legyen jól megcsinálva, és lekezelve.
Nagyon kitalálták a japánok, csak nem az öröklétnek készült. Szeretettel viszont fenntartható. Cserélni olajat, szüröt, légszüröt kellett. míg Nálam volt, még fékbetétet sem kellett cserélni. A gyujtáelektronika romlott el egyszer, de szerintem az sem ok nélkül, ITT üzenném a sok béna szerel?nek, aki nem túl lelkiismeretesen szereli, hogy a hövédö lemez, a kifogodob felett nem azért van, hogy kidobják! A japcsik okkal tették oda! Elektronika (Japán, Fer-Vill kft Fert? u.) csere után rögtön potoltam, hogy ne melegedjen tul az elosztofej. Sohasem hagyott cserben. Egyszer az M3-ason csak Én, és egy Lada Nivás tudott csak közlekedni a (nekem)tengelyig érö hoban 80!-al, hókotró persze sehol(elakadtak a dugóban), a kamionok kereszben...

Hibalista

- Gyujtáselektronika, hátsó rugó. Más asszem nem, rég volt már.

Ide hordtam szervizbe

Egy barátom. ( Béres Robi, Pécel) Adta, vette, szerelte Öket. T?le is vettem anno... Nagyon ért hozzá, és bontott is ilyen autókat, tehát alkatrész azért volt.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Kapni néhány nem gyári alkatrészt, csak utána kell járni. Amúgy bontva találni...

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1985
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Egy ilyen újat elfogadnék
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Libero 1983

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)