A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Levorg (2015)

Levorg 1.6 GTS Eyesight 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dina

Szöveges ítélet

Ez a harmadik Subaru a családban. Elötte volt egy dízel Legacy-nk, a "Varacskos" ítélet alatt olvashatjátok küzdelmünket a csodadízellel, a második egy benzines Outback "Dínó" ami még most is a tulajdonunkban van, vegyesek benyomásaink, de egyre pozitívabb irányba folrdulunk, ez általában fordítva szokott lenni ahogy szaporodnak a kilóméterek.

Nos a Levorg szerelem volt elsö látásra, amikor megláttam róla az elsö képeket a sajtóban tudtam, ez lesz a második autó az Outback mellé. Otto Tschernitz a schladmingi Subaru kereskedönk, régi ismerösünk meghívott egy 2 napos!!! tesztvezetésre, még 2015-ben és feleségemmel eldöntöttük, nekünk ez az autó kell! Pénzünk nem volt megvenni és mivel a Leonunkban ("Bébicica" ítélet) még csak 150.000km volt nem léptünk. Most érkezett el a váltás ideje. Az autóban 5000 km van, újonnan vettük. A bejáratás alatt kb 6 liter körül fogyaszt, óvatos gázadások, kevés város, autópálya 110. Èn az autóimat 5000 km alatt járatom be, nem arra veszek autót, hogy tiltásig huzassam, hanem arra, hogy minél tovább megbízható társam legyen. Nagyon halk, motorhangot szinte nem hallani, nagyon kell figyelni a fordulatszámméröt, hogy nehogy nagyon megpörgessük. Ami nagyon tetszik benne a 4x4 hajtás! Nos annak nincs párja, a híres Torsen-es Audi Quattro gyakorlatilag eltünik, mivel már ha jól tudom az A4-ben söt a Q5-ben is Haldex van. A híres szimmetrikus négykerékhajtás és az Eyesight rendszer is alapáron van az autóban, ezekért más gyártók alsóhangon 7000€-t kérnek. Nagyon jó az autó ár-érték aránya: a Levorg áráért egy közepesen felszerelt Audi A3 kapható (ráadásul 0% a kamat a Subaru finanszírozására) a Subaru fullextra, csak Navi és bör nincs benne! Nagyon feltünö autó, mindenki megnézi, mert annyira ritka. Teslát láttam már 20-at a környéken, Levorgot még egyet sem! Hihi

Divat lett Mo.n a Subaru savazása, aminek én nagyon örülök. Vályi Pista azt írta: "Embertelenül hülyén hangzik, de leírva sem kevésbé vicces: Levorg." - nem mindegy mi a neve? Ha levetetném róla feliratot garantálom, hogy 10 emberböl 9 nem mondja meg mi a neve ennek az autónak, 5 ember még a márkát sem tudná megmondani! Nálam ez óriási pozitívum, individualista vagyok! Winkler azt írta: "Még nem értünk meg rá" - ebben lehet valami. Magyarországon azért kap annyi hideget a Subaru mert nincs hideg, meg tél sem, meg hegy sem, meg vízátfolyás sem meg hatalmas havazások sem.Teljesen felesleges Mo.ra egy Subaru, meg állandó 4 kerékhajtás, mert nem lehet kihasználni. Egy Subaru nem arra való, hogy az autópályán elmenjünk Budapeströl Miskolcra. Engem mindig kivert a víz mikor a nagy szerpentineken 2000 méter magasban kellett tekeregni a Seat Leonnal. Mindenki másra vesz autót. Én például soha (többé) nem veszem meg olyan kartellnek az autóját amelyik évekig átverte saját vásárlóit és amikor lebuktak is próbálták menteni a menthetetlent! Go Subi go!!! Folyt. köv.
20.000km
Nos az autót eddig kb. 700kmt vezettem én, gyakorlatilag megvettem álmaim autóját a feleségemnek. Az elsö út után gyakorlatilag lestipistopizta a kocsit, hogy akkor most ezzel ö fog járni. :-))) Nos a dolog nem volt ellenemre, mert szeretek autót vezetni. A Levorgot viszont nem lehet vezetni, mert önmagát vezeti. Benn tartja magát a sávban, magától fékez gyorsul, vagy épp megáll, kikapcsolja a motort, majd újraindítja... . Meg kell hogy mondjam öszintén, gyülölöm. A feleségem viszont imádja. Na akkor most el lehet dönteni! Innentöl kezdve gyakorlatilag a feleségem véleményét fogom írni, unfair lenne a sajátomat úgy, hogy nem is ismerem a kocsit. Ö azt mondja, hogy nagyon nyugodt autó, nagyon halk, a CVT automata nagyon szokás kérdése ö speckó nincs elájulva töle. A 4x4 hajtás viszont verhetetlen, nagy, könnyen pakolható, biztonságos. Az Eyesight rendszer remekül müködik, egyetlen problémája, hogy csak adaptív tempomat van, ami gyakran idegesítö. Komoly dolgokat írnak fogyasztásról (15 liter meg ilyesmik) nos tényleg nem fogyaszt keveset, de túl sokat sem. Most épp nagyon nagyon nagy hidegek voltak (napközben -15fok) átlagra kb 9 körül evett, vegyesben kb 70% autópályával. Ha pluszfokok vannak akkor kb 7 - 7,5 között kér. Gyakori panasz az olajprobléma, ha valaki ebben az autóban gondolkozik semmi képpen ne töltessen bele 0w20 olajat, hanem 5w30-at!!! Nálam semmi gond az olajszinttel, amit természetesen minden 7en mérek. Majd jelentkezem.

Hibalista

- semmi, mivel új

Ide hordtam szervizbe

Otto Tschernitz Schladmingdrága de jó

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2017
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 13
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Leon 1.8 TSI Style Következő autója? ?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Levorg 2015 (2016)

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)