A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Legacy (2009)

Legacy 2.0d 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Varacskos

Szöveges ítélet

Az autót 55000 kmrel vettük Otto Tschernitznél Schladmingban. Nagy volt az öröm, az ár is rendben volt, a futott km is. Ismert volt az autó elöélete. Vezetett szervízkönyv. A munkám miatt rengeteget autóztam akkor, autópálya is hegyek is, Ausztriában van egy kettö, ezért kellett a 4x4, Audira pedig nem volt pénz. A család is bele kellett hogy férjen, épp akkor született a kislányunk. Az autóba 2 év alatt nyomtam 80.000km-t. Nagyon szuperul ment minden keveset is fogyasztott olcsó szervizelés ismerösöm által, mígnem egyszer észrevettem, hogy az autó füstöl. Minden adalékot kipróbáltam, füstöl. A vége az lett, hogy ezek csak az injektorok lehetnek, (az ÖAMTC mondta) nos akkor méressük be javíttassuk vagy cseréljük. Ezekben denso injektorok vannak, amik jók addig amíg meg nem hibásodnak, utána javíthatalanok; viszont ha cserélik öket kb 800€!!!!! Igeeeen 250.000ft darabjuk!!! plussz munkadíj ami szintén nem kevés, mert hogy ez boxer, tehát ki kell építeni az autóból a komplett motort, hogy egyáltalán hozzájuk lehessen férni. Szóval akinek az anyja a góbi sivatagban egy marék homokért tilinkózik esete... természetesen nem csináltattam meg, hanem inkább eladtam, mert még kaptam érte valamit. Hogy megérte-e az árát, nem tudom mindenki döntse el. De egy dolog biztos, Subaru dízelt nagyon neeeee!!!! Inkább úgy írnám óvatosan a denso befecskendezös autókkal. A boxer dízelek hibáiról gyakorlatilag senki nem beszél, pedig lenne mit. Csak párszor kell tankolnod bele rossz minöségü gázolojat (ez ugye Mo.n nem nagy feladat) és vége a dalnak, na nem rögtön, csak kb 150.000km után. Itt a népitéleten ódákat zengenek a boxer dízelröl, én is azt tenném 70.000km után. Külföldi fórumokat olvasva, az EE20-as motorral vannak óriási problémák, ezek a motorok megfelelö üzemeltetés mellett simán leégnek 150.000km után. Ez nem méltó a Subaruhoz, az elpusztíthatatlan imidzshez. Ezért miután ezt eladtam az utód természetesen egy valóban elpusztíthatatlan 2.5i Outback lett, melynek ítéletét a "Dínó" ítélet alatt olvashatjátok.

Hibalista

- elektromos ülés 100€ - injektorok valahol 1000€ és 5000€ között

Ide hordtam szervizbe

Tschernitz Otto Schladming - megbízható de nagyon drága

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Privát ismerösöm jó is olcsó is

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 135000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra 1.4i Következő autója? Outback 2.5i
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Legacy 2009 (2009)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)