A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Legacy (2009)

Legacy Legacy 2D Confort 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Autózni szeretők kedvenc sportlimuzinja

Szöveges ítélet

126p-től Mazda 6-ig 11 autóm volt a Subaru előtt. A szocikból két Zastava, (azok közt messze az volt a legjobb)Fiat Bravaból is kettő volt, (igen jól mentek, nagyon szerettük)az öttagú családnak pedig abszolut ideális volt az 5 ajtós Mazda 6 Sport. De minden autó birtoklásakor 1-2 év után már kifelé kacsintgattam. Az Alfa 159 tetszett meg, és pont a Csiki-Bege cégnél figyeltem fel a Subarura. Nem is a szalonban, hanem kint a parkolóban. Utána itthon, Miskolcon kipróbáltam a 2 literes benzinest...No, innen már nem volt kérdés a következő autóm tipusa. Különösen, hogy megjött a boxerdiesel is, amit egy napra kölcsönkaptam. Szédületes élmény volt városban, országúton, de különösen a bükki szerpentineken. Ráadásul igen jó áron jutottam a kocsihoz. Szerintem a kocsi által nyújtott élmény, ill. az autó ár/érték aránya igen-igen jó. Hasonló tudású Atkó-Bömös-Merdzsókért másfél-kétszer ennyit kell leszurkolni.(Mért nem látunk sokkal több Subarut a magyar utakon?!) És akkor nézzük meg az eleve AWD-nek tervezett Subaru hajtásláncát, hasonlítsuk össze a hosszirányban-a-motor-hátsókerékhajtásos BMW-ből, Mercedesből, ill. a fronthatásúból utólag összkerekessé eszkábált Audik elbonyolitott négykerékhajtását. Ezt a kocsit eleve SAWD-nek tervezték, (nem egyszerűen 4WD, hanem szimmetrikus AWD!) nincsenek utólag berakott ide-oda kihajtások, káros rezonanciák, egyik féltengely hosszabb, mint a másik, stb, a rendszer zsenialitása a szimmetrikus mivolta, és nemes egyszerűsége,könnyű, helytakarékos mivolta, amit közel 40 év alatt csiszolgattak a fanatikus Subarus mérnökök, a rallys tapasztalatokat felhasználva. Ha a hasznos extrákat nézzük, az mind benne van az autóban. A vezetni nem tudóknak kitalált parasztvakítások, biszbaszok pedig nincsenek. (nekem ne elektronika döntse el, hogy mikor törlöm le a vizes ablakot, slusszkulcsot dugok egy likba, vagy egy lapkát egy résbe, totál mindegy, ne helyettem parkoljon be az autó a helyére, ha pedig nem vagyok fitt, nem fogok ezer km-eket vezetni.)Ma már egy elektronikával teletömött Focust jogsi nélkül is lehet "vezetni" akkor meg hol az élmény?!
Ülj be egy Subaruba, "oszt" megtudod! A chiptuning után meg még 60 (!) pacit, ill. 110 Nm-t kapott a jószág. (az orrom előtt mérték, tuning előtt-után) Mondjon nekem még valaki 6.7 misiért egy ilyen gépet, újonnan! Váratlan hiba nem volt az autóval, csak ami várható volt.Első fékbetétek elkoptak, a vékony, kettős hűtött tárcsa miatt utóbbiak nem szolgálnak ki két fékbetét garnitúrát.A 15 ezres szerviz periódust szigorúan betartom, nem véletlenül kéri be a gyár a Subarukat! Az is egy jó nagy parasztvakitás, hogy egyes tipusokat 30-40 ezer(!) km után kell szervizbe vinni. Ismerek egy-két régi szakit, és fiatal szervizeseket is, egyik se 40 ezer után cserél olajat a saját kocsijában! (ennyit a reklámszagú hosszú szervizciklusokról. Koptasd el a motort, aztán vegyél újat.)
Szóval, ez az első AUTÓM, aminél kerek három év után sem vetődött fel a csere gondolata. Sőt, miután 4 jogsi van már a családban és kellett egy 2. autó is, komolyan felvetődött egy 8-12 éves Legacy, Forester, vagy Impreza beszerzése is. A fiam ki is próbált egy pesti Legacyt. De a józan gazdaságossági megfontolások, és egy kedves ismerőstől származó kevés km-es, gyakorlailag szalonállapotú Almera eltérített. Egyébként az is egy kiváló, megbízható autó a maga kategóriájában. Nagyon szeretjük.
Végére már csak annyit, mitől van kis hazánkban ez az elképesztő, irreális németautó-imádat?!

Hibalista

- Egyszer -20 fokban történt "künnalvás" után tréleren kellett bevinni a szervizbe. Ott állt két órát, majd magához tért. Azóta október közepétől csak alpesi diesellel járok, problémamentesen. - Hegyen lakom, meg aztán nyomom is neki, 50 ezernél ki kellett cserélni az első fékbetéteket, a hűtött, dupla tárcsákkal együtt. - Kiégett két H7 izzó, ezért nem kellett szervizbe vinni, pofonegyszerű a csere.

Ide hordtam szervizbe

Autocarma Kft, Miskolc, SEAT-Subaru szalon, ill. márkaszerviz.Korrektek voltak minden alkalommal.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 62000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 6Sport1.8 Következő autója? Legacy, Impreza
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Legacy 2009 (2009)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)