A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Legacy (2003-2008)

Legacy 3.0R Spec B Sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rejtőzködő nagymacska

Szöveges ítélet

Kellemes sport limuzin (nem kimondottan versenyautó ámde viszont és ellenben : fulll extra , amibe a család is kényelmesen - és SZÍVESEN - elfér. Szolid megjelenése nem teszi feltünővé így kellemesen beleolvad a hétköznapok forgatagába. Csak a hozzáértők tudják, mi is ez valójában. Tényleg mint egy macska olyan. Kezes, szelid, doromboló - de ha a farkára lépnek meglepő mutatványokra képes. Mivel nincs turbó a gyorsulás érzésre nem tűnik rakétának - olyan mint az RX8 (semmi különös, villanymotor effektus) - de a mutatók illetve a lemaradó versenytársak azért valamire utalnak. És valóban 5 mp alatt kifut a 2 fokozat ami ugyan nem 100 viszon a 3. - és általában az összes - rövidsége miatt (STI váltó) mintha csúzlival lőtték volna ki a bűvös szám felett főként. A 3. fokozattól már elmarad a legtöbb sporttárs -persze ha minden sikerül. 220 felett is aktív - simán tolja majdnem a skála végéig. Sok autóra mondják, hogy pl. vezetni mindig élvezet. Na, ajánlom nekik, hogy egyszer próbáljanak ki egyszer egy ilyesmit. Aztán beszélgessünk. A fogyasztása semmiben sem különbözik a más 3L motorokkal rendelkező autóktól. Pontosan úgy fogyaszt, ahogy nyomják neki. Városban a gyári adat ellenére (17L) simán eljárok 13, vidéki vegyes pedig 10 - de nem ez a cél. De volt már város 21 és volt vidék 17 is :)). De persze ez se cél :))
Ami nem tetszik:
- távirányítós nyitás/zárás - na ez egy nagy rakás kaki
- a benzintank lehetne nagyobb kicsit (64L)
- nem volt hangja !!! -már van :))
- az audió rendszer gyengus (hangszórók, teljesírmény) - cserélve
- a navi még mindig nem megy itthon :((
- első italtartók semmire sem jók
- xenon hiánya - már megoldva
Nekem az összes többi kütyü (hőmérő, fogymérő stb) jól működik, semmi kínom velük. Az előző autóm simán megállt amikor a kíváló kompjúter még 90 KM -et jelzett. Ez eddig korrekt. Ami jó a japán autókban (általában): reggel beülök, úgy vezetem ahogy a kedvem tartja (pl. hajthatom mint állat), este pedig kiszállok...és ezt megtehetem az év minden napján anélkül, hogy külömböző kalandok/rejtelmek/problémák bújnának elő a semmiből. Nem úgy mint néhány európai über kiváló márka agyonbonyolított presztizsautói.
Ja. És tényleg elmegy minden olyan helyen, ahová normális (hétköznapi értelemben) ember még kocsival bemerészkedik.




Hibalista

- Rázott a kormány fékezéskor - féktárcsa szabályozás után nyoma sincs

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Mazda 6 2.0 diesel Következő autója? Még passz
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Legacy 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)