Rejtőzködő nagymacska
Szöveges ítélet
Kellemes sport limuzin (nem kimondottan versenyautó ámde viszont és ellenben : fulll extra , amibe a család is kényelmesen - és SZÍVESEN - elfér. Szolid megjelenése nem teszi feltünővé így kellemesen beleolvad a hétköznapok forgatagába. Csak a hozzáértők tudják, mi is ez valójában. Tényleg mint egy macska olyan. Kezes, szelid, doromboló - de ha a farkára lépnek meglepő mutatványokra képes. Mivel nincs turbó a gyorsulás érzésre nem tűnik rakétának - olyan mint az RX8 (semmi különös, villanymotor effektus) - de a mutatók illetve a lemaradó versenytársak azért valamire utalnak. És valóban 5 mp alatt kifut a 2 fokozat ami ugyan nem 100 viszon a 3. - és általában az összes - rövidsége miatt (STI váltó) mintha csúzlival lőtték volna ki a bűvös szám felett főként. A 3. fokozattól már elmarad a legtöbb sporttárs -persze ha minden sikerül. 220 felett is aktív - simán tolja majdnem a skála végéig. Sok autóra mondják, hogy pl. vezetni mindig élvezet. Na, ajánlom nekik, hogy egyszer próbáljanak ki egyszer egy ilyesmit. Aztán beszélgessünk. A fogyasztása semmiben sem különbözik a más 3L motorokkal rendelkező autóktól. Pontosan úgy fogyaszt, ahogy nyomják neki. Városban a gyári adat ellenére (17L) simán eljárok 13, vidéki vegyes pedig 10 - de nem ez a cél. De volt már város 21 és volt vidék 17 is :)). De persze ez se cél :))
Ami nem tetszik:
- távirányítós nyitás/zárás - na ez egy nagy rakás kaki
- a benzintank lehetne nagyobb kicsit (64L)
- nem volt hangja !!! -már van :))
- az audió rendszer gyengus (hangszórók, teljesírmény) - cserélve
- a navi még mindig nem megy itthon :((
- első italtartók semmire sem jók
- xenon hiánya - már megoldva
Nekem az összes többi kütyü (hőmérő, fogymérő stb) jól működik, semmi kínom velük. Az előző autóm simán megállt amikor a kíváló kompjúter még 90 KM -et jelzett. Ez eddig korrekt. Ami jó a japán autókban (általában): reggel beülök, úgy vezetem ahogy a kedvem tartja (pl. hajthatom mint állat), este pedig kiszállok...és ezt megtehetem az év minden napján anélkül, hogy külömböző kalandok/rejtelmek/problémák bújnának elő a semmiből. Nem úgy mint néhány európai über kiváló márka agyonbonyolított presztizsautói.
Ja. És tényleg elmegy minden olyan helyen, ahová normális (hétköznapi értelemben) ember még kocsival bemerészkedik.
Hibalista
- Rázott a kormány fékezéskor - féktárcsa szabályozás után nyoma sincs
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Mazda 6 2.0 diesel | Következő autója? | Még passz |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
