Megsiratni való JAPÁN CSALÁDTAG :-)
Szöveges ítélet
Azzal kezdeném ,hogy szinte minden nap emlegetjük amióta el adtuk !! Tehát nem az első és remélem utolsó IGAZI JAPÁN autónk volt .Soha nem hagyott minket cserbe ,max akkor amikor a 6 éves eredeti akkumlátora már nem bírta tovább, ezért gyorsan orvosoltuk a hibát és kapott egy BOSCH akksit MERT MEGÉRDEMELTE !!Kényelmes belső , tágas belső jellemezte minden olyan extrával amire szüksége lehet egy földi halandónak és semmi csicsa ! 86 ezer kilométert hátra hagyva szüksége volt egy teljes kuplung szerkezet cserére , mert mint ez ki derült ennél a típusnál ez egyértelműen kellett !! Az állandó összkerék hajtásra pedig télen igen nagy szükségünk volt amikor a Bécsi reptérre igyekeztünk és a HEGYALJA úton már elakadt és keresztbe állt autókkal találkoztunk , na ekkor mutatkozott meg az igazi BOXER oldala , úgy hagytuk le a nagy német nevű (BMW-MERCEDES)autókat, hogy öröm volt integetni a bent bosszúsan ülőknek :-)!!Hátránya maximum annyi , hogy az alkatrészek igen drágák ,de ha találunk megfelelő szerelőt hozzá akkor az sem olyan vészes ,de aki SUBARU-t vesz annak ez elfogadott tény !!Fogyasztása télen-nyáron 9-10 lityóka volt aki ennél kevesebbet ír az vagy hazudik vagy a garázsában áll a kocsija !! Ja és még egy bosszúság a kesztyűtartóban a kis egér hang amire nem jöttünk rá még akkor sem amikor eladtuk ! Tehát mindent össze vetve IMÁDTA AZ EGÉSZ CSALÁD !!!
Hibalista
- Fékbetétek, első-hátsó lengés csillapítok, komplett kuplung szerkezet 120.000.-, apró égők, akkumlátor :18.000.-( BOSCH )
Ide hordtam szervizbe
XVI.Szénás utca
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 41000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Honda Civic 1,9 Tdci | Következő autója? | Remélem lesz még szerencsém egy KOMBI SUBARUHOZ !!! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
