A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Legacy (2003-2008)

Legacy 2.0 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Kelet felé borulva

Szöveges ítélet

Előre kell bocsátanom, hogy sosem volt ezelőtt japán autóm, 2db dízel 3-as BMW-t (´99 330d; ´05 320dA T) használtam korábban, mikor váltásra szántam el magam. Hát nem bántam meg. El is mondom miért.
Valahogy bennem is élt az a borzasztó agymosott magyar beidegződés, hogy ha prémium márkát akar az ember, akkor a 3 nagy német jött szóba. A japán autók valahogy mindig perifériára szorultak. Pláne ha benzinesek. Pedig sok mindenben messze elöl járnak.
Ha a mindennapi használat, a funkcionalitás, az egyszerűség, a reális, értelmes felszereltség a mérce, szerintem a Legacynak nem sok kihívója akad. Nincs agyonextrázva, de ami kell, az benne van, ott van, ahol keresem, és működik.
2 dízel után is imádom, nem kormol, nem akar részecskeszűrőt cserélni, csendes, de ha kell a lelkét is az aszfaltra keni. A boxert csak imádni lehet. Duruzsol, mormog, dörög, őrjöng...amit akarsz. Sokat fogyaszt? Nekem csak városban, nem tojással a gázpedál alatt 11,8, autópálya ésszel 9,6. Mert azt azért tisztázzuk: csodák nincsenek, 170LE-nek és az AWD-nek kell az infúzió. Ez sok? Döntse el ki-ki maga. Viszonyításképp: 330d 9,4; 320dA 8,8. És ők hátsókerekes dízelek olykor 350Ft-os naftával.
A szimmetrikus AWD maga a döbbenet, pedig a családban quattro és xD is van/volt.
A hifi tényleg nem a top, de nekem sosem volt szempont. Alapfelszereltség a más gyártóknál súlyos pénzekért adott sportülés, sportkormány, csak a Subaruban jó is, nekem is kényelmes hosszútávon is (193cm!!!).

Szervízem nem volt még, arról később.

Nekem per pillanat nem kell jobb. Vezettem a dízelt is belőle, negyon rendben van, de ha mész egymás után a kettővel, nem kérdés a választás.

Hibalista

- SEMMI, b.e. fényszóróizzó csere

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 116000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1347
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Mindenképpen Subaru.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Legacy 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)