Japán csalódás
Szöveges ítélet
Nincs igazán miért szeretni a minőségi gondjai miatt.
Abból a gyerekségből már kinőttem, hogy télen a 40-el haladó
sor mellett 110-120 -al lazán megyek el. Bár jellege okán néha megteszem.
Kényelmetlen. Gerinc gondjaim lettek, mióta használom ( bár nem akarom ráfogni )
A kormányszervó alkalmatlan , a szervíz néz.
Mindenütt a beltérben takaríthatatlan igénytelen műanyagok.
Gyakorlatilag minden szervizre kerekedik valami baja.
Viszont megbízható,stabil és csendes.
Én eddig minden autómat szerettem, mert sokat megyek velük.
Így ezt is.
Viszont: EZ NEM AZ AMIRE A MÁRKA ALAPJÁN GONDOLTOK !!
Nem szaporítom a szót, aki nem hiszi, költsön rá 7-8 MFt-ot.
Hibalista
- féktárcsa ütött 16000 km-nél
- az össes lengéscsillapító kopog
- vezérműszíj állító tönkrement 28000km-nél
- padlószőnyeg kikopaszodott egy helyen 40000km-nél
- kipufogó elrepedt 76000km-nél
- a kormányszervó télen erőcsusztatás esetén történő gázelvételkor megszűnik működni: HALÁL!!!!
- a müszerfalról lekopott az ezüst festék
- ajtó távnyitó hol megy, hol nem
- valami kegyetlenül zörög a C oszlop környékén
- nyikorog a vezető ülés
- a kuplung elnehezedett és sikoltó hangot ad 55000km óta
-
-
Ide hordtam szervizbe
Duna Autóváros Bp Zay u.
Korrekt csapat.
Küzdenek a tipussal, de a minőséget a gyárban kellene
beletenni.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 86000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 2.0 Supreme | Következő autója? | valami egyszerű tucat autó: befejeztem a fejlesztést |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
