Imádnivaló vadállat
Szöveges ítélet
A kocsit az elejétől kezdve imádtam: erős motor, fantasztikus úttartás és kanyarképességek, stabilitás és mérsékelt fogyasztás jellemezte.
Aztán pár hónapja megszületett a döntés: chiptuningot a boxerdízelnek! A munkálatokat az ATC-nél végezték, az eredmény pedig fantasztikus lett. Az eredeti 162,2 lóerőből (bemérték, ennyi volt, nem az ígért 150 :) 219 lett, a 359-es nyomatékból pedig 460. Vagyis a prémiummárkák 3 literes dízeleivel veszi fel a versenyt teljesítményben. A különbség csak az, hogy ezt át is tudja adni az útnak, és a fékek, valamint a futómű is partner ebben. Az erőkülönbözetet nagyon érezni, mindenhol vannak tartalékok az autóban, még hamarabb és még szívesebben pörög fel. A fogyasztása gyakorlatilag változatlan maradt, hibája azóta sem volt a kocsinak.
Jellemzés a kocsiról: minden fontos extra megvan benne (8 lufi, tempomat, klíma, ESP, ABS, fűthető első ülések stb), de semmi olyan nincs benne, ami felesleges elektronikai kütyü, nagy hibaszázalékkal - manuális a váltó, nem elektromos a kézifék, nincs visszagurulásgátló, parkolássegítő biszbasz, távolságtartás, masszírozó ülés, head up display stb. Cserébe az ülések sportosak és szuperül tartanak, és van egy szuper összkerékhajtás. Mindenhez erő kell (kuplung, fék, váltó), cserébe minden rövid úton jár gyorsan és pontosan. Vagyis egy olyan autó, amit vezetni szerető és tudó embereknek találtak ki.
A chippel pedig itthon alig van ellenfele, szerpentinen pedig versenyautó kell a legyőzéséhez!
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 62000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Mazda 6 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
