A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Legacy (2003-2008)

Legacy 2.0 R Ttrend 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elsőre szerelem, majd később csalódás

Szöveges ítélet

2007 márciusában vettem át a gépkocsit, de nagyon kevés km-t tettem bele.
Az eddigi tapasztalataim vegyesek, nagyrészt jók, de vannak rosszak is.
Vegyük előre a jókat.
A forma, az alapfelszereltség, az összeszerelés és a beépített anyagok minősége szerintem jó.
Az összkerékhajtás fantasztikus kanyarodási sebességet biztosít és - a boxermotor miatt – alacsonyan lévő súlypontja nagy sebességnél is érezhetően stabilan az úton tartja a gépkocsit.
Kiválóan uralható, pontosan és kiszámíthatóan terelgethető akár szélsőséges helyzetekben is.
A sebességváltó nagyon pontos és könnyen kapcsolható, kiváló a megvezetése és nem lötyögős.
A motor hangja 3000-es fordulattól fantasztikusan gyönyörű.
A fogyasztással is meg vagyok elégedve, nagyrészt 98-as benzinnel 8,5 l/100 km. Ez 40% város és 60% országúti közlekedésre igaz. Csak városban 10 l/100km, ha nem kell sokat araszolgatva közlekedni. Persze ezeket a fogyasztási értékeket akár 3-4 literrel is megnövelhetők, ha úgy istenigazából a lovak közé csapunk.

Most lássuk a hibákat és problémákat.
4500 km volt a gépkocsiban, amikor azt érzékeltem, hogy a motor gázadásra időnként nem reagál, megtorpan és nincs erő benne. Elvittem az egyik márkaszervizbe ott azt mondták, hogy a elállította magát a gépkocsi vezérlő komputere és emiatt tökéletlen az üzemanyag égése és ez okozta a problémát, egyébként minden tökéletesen működik rajta. Alaphelyzetbe állították a vezérlő komputerét és azt javasolták, hogy a gyárilag előírt 95 oktános benzin helyett 98 oktánost tankoljak és meg fog szűnni a problémám. Tanácsukat betartottam, de sajnos a jobb benzin ellenére is a fenti jelenség 500-700 km megtétele után ismét jelentkezett. Ekkor azt javasolták, hogy a vezérlő komputer szoftverét kell lecserélni a legújabb verzióra, de mivel ezt ők nem tudják a megcsinálni, vigyem az importőr Emil Frey-hez, mert csak az a szerviz rendelkeznek az ehhez szükséges eszközökkel. A szerviz lecserélte a szoftvert a legújabb verzióra és ismét az alap értékeket beállították rajta. Sajnos a hiba kb. 1000 km megtétele után megint jelentkezett és jövő héten viszem már negyedszer ugyanezzel a hibával szervizbe.
A gépkocsival így köz és önveszélyes a közlekedés, mert kiszámíthatatlan, hogy mikor gondolja meg magát és minden előjel nélkül váratlanul egyszerűen nem gyorsul, gázadásra nem, vagy megtorpanások közepette igen lassan és erőtlenül reagál. A hideg és meleg motorral az indítás rendben van, az alapjárat egyébként egyenletes 750-800 mutat a fordulatszámmérő.
Kíváncsian várom, hogy végleg megszabadultam e ettől a hibától. Egy kicsit aggódom, mert sejtésem szerint tudják a szervizben, hogy mi a hiba, de a drága és hibás alkatrész cseréjét meg akarják úszni. Véleményem szerint valamelyik a motor működését befolyásoló érzékelő időnként helytelen jelet ad a központi egységnek és ez okozza a hibát. Majd a garancia lejártát követően föl fogják ajánlani a hibás alkatrész cseréjét.

Mindent figyelembe véve egyébként nagyon jó kocsi. Remélem a fenti probléma végleg megszűnik, csak a jó tulajdonságai maradnak meg emlékeimben és akkor élvezni fogom a vezetés minden pillanatát.

Hibalista

- Nem tudom, még keresik a hiba okát.

Ide hordtam szervizbe

Exoset Kft.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Emil Frey

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Toledo 1.6 16V Következő autója? még nem tudom
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Legacy 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)