Családi, luxus, 4x4-es, utcai versenylimusine
Szöveges ítélet
Hosszú gondolkodás (4 évig Alfa 166, 3 évig Peugeot 607 hazsnálata után) után megvettem.
Kényszerből vettem, magamat kényszerítettem. Egy meredek utcában lakunk, ahol soha nem járt hótoló és tuti, h soha nem is fog. Így hát 4x4 -es autó kell.
A Subaru lett a nyertes, meg én. Kipróbálni nem lehetett, így hát hittem az írásnak, ami bejött. Az autó 20- 25 cm friss hóban meredek utcán úgy indul el, h nem pörög ki a kerék, és nem a kipörgésgátló miatt, hanem a tökéletes 4x4 hajtáslánctól.
Nagyon jól megy, persze ebben a kategóriában (2.0 D, D4D, HDI, PDTIDTDP..)Szerintem itt nincs ellenfél, kanyarban sem. A 215/45 R17 -es kerekekkel kicsit go-cart os az érzés, hihetetlen stabil. Nem billeg, nem dől, nem nyikorog, hanem fordul.
A fogyasztását, ha más mondaná nem hinném el: autópályán tempomat 150: 5,6
Persze, ha folyamtosan gáz - fék van akkor 7,8 ig felugrik, de ilyen tempónál ez is hihetetlen.
A kormány (MOMO) kiváló, kellően kis átmérőjű és ütközéstől - ütközésig 3 at fordul.
Szóval nem javaslom az autót olyanoknak akik nem szeretnek go-cartozni, akik nem szeretik h szinte 2 -3 ekm-ert kell menni ahhoz, h szembe jöjjön egy ugyanilyen, vagy a parkolássegítő rendszer irányítását várják, mert az nincs. Sőt nincs tolatóradar sem. Azok se vegyenek akik a tágas, kényelmes, billegő-boruló luxus autót szeretik. Vegyenek akik szeretnek sportosan autózni, nem akarnak elakadni ha esik a hó és nincs benzinkútjuk.
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 9 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4800 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | 607 2.2 HDI automata, full extra | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
