A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Legacy (2003-2008)

Legacy 2.0 D, Active Xenon 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Családi, luxus, 4x4-es, utcai versenylimusine

Szöveges ítélet

Hosszú gondolkodás (4 évig Alfa 166, 3 évig Peugeot 607 hazsnálata után) után megvettem.
Kényszerből vettem, magamat kényszerítettem. Egy meredek utcában lakunk, ahol soha nem járt hótoló és tuti, h soha nem is fog. Így hát 4x4 -es autó kell.
A Subaru lett a nyertes, meg én. Kipróbálni nem lehetett, így hát hittem az írásnak, ami bejött. Az autó 20- 25 cm friss hóban meredek utcán úgy indul el, h nem pörög ki a kerék, és nem a kipörgésgátló miatt, hanem a tökéletes 4x4 hajtáslánctól.
Nagyon jól megy, persze ebben a kategóriában (2.0 D, D4D, HDI, PDTIDTDP..)Szerintem itt nincs ellenfél, kanyarban sem. A 215/45 R17 -es kerekekkel kicsit go-cart os az érzés, hihetetlen stabil. Nem billeg, nem dől, nem nyikorog, hanem fordul.
A fogyasztását, ha más mondaná nem hinném el: autópályán tempomat 150: 5,6
Persze, ha folyamtosan gáz - fék van akkor 7,8 ig felugrik, de ilyen tempónál ez is hihetetlen.
A kormány (MOMO) kiváló, kellően kis átmérőjű és ütközéstől - ütközésig 3 at fordul.
Szóval nem javaslom az autót olyanoknak akik nem szeretnek go-cartozni, akik nem szeretik h szinte 2 -3 ekm-ert kell menni ahhoz, h szembe jöjjön egy ugyanilyen, vagy a parkolássegítő rendszer irányítását várják, mert az nincs. Sőt nincs tolatóradar sem. Azok se vegyenek akik a tágas, kényelmes, billegő-boruló luxus autót szeretik. Vegyenek akik szeretnek sportosan autózni, nem akarnak elakadni ha esik a hó és nincs benzinkútjuk.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 9
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4800
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás l
Előző autója? 607 2.2 HDI automata, full extra Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Legacy 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)