A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Legacy (2003-2008)

Legacy 2.0R Comfort 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Boxerhagyaték

Szöveges ítélet

A kocsi nagyon egyben van, a futómű sportos, de városban is használható. Igazi driver´s car, vezetni a legjobb, az állandó szimmetrikus összkerékhajtás és az alacsony súlypont miatt perverz öröm a kanyarodás. A kormányzás nagyon direkt és érzékeny, emiatt az egyenesfutás nagyon nagy sebességeknél már nem a legjobb, de persze csak sportkocsikhoz hasonlítva. Hála istennek, nem követi a német tanképítési divatot, az ablakvonal viszonylag alacsonyan van és gokartosan alacsony az üléshelyzet. A kuplung közepesen kemény, a váltó mintaszerűen jár pontos, de egyes és hátramenet között kicsit akad. A 2-literes motor alacsony fordulatszámon kicsit nyomatékszegény, de 3000 felett pörgetve életre kap. Nincs mese, ezt az autót pörgetni kell, és hálistennek lehet is, egész majdnem 8000-ig. 4000-es fordulatszám alatt gyakorlatilag nincs hangja, ami nagy kár, mert a boxeres gurgulázásért meg kell őrülni. A Subaru boxernél nincs jobb. Na jó, talán a Porsche boxer. Ezért nem is olyan nagy baj, hogy a alap hifirendszer gyakorlatilag egy fos, ha valaki zenét akar hallgatni, mindenképpen upgradelni kell (Amerikában alapból egy McIntosh rendszerrel szállítják, vajon miért?). A motor és autómérethez viszonyítva szépen gyorsul, de azért nem egy impreza WRX STi - az embernek mindig van egy olyan érzése, hogy kb. 60-80 lóerő még jó lenne. Persze csak amiatt, hogy hogy minden a teljesítményt sugározza. A fékek nagyon kultúráltak, erősek és hatékonyak, az autó egyáltalán nem bólint. A kilátás, főleg a kombiból mintaszerű, a tükrök a legjobbak, amit valaha használtam. 1 éve alatt egyetlen bosszantó apróság jött elő: a tetőablak belső árnyékolása elkezdett nyikorogni a sínben, de ezt kijavították.
Nincs mese, ezen az áron a legjobban vezethető, legpraktikusabb és legmegbízhatóbb autó. Csak ajánlani tudom. Egy gond van. A megszerzed a 2-literes modellt, abban a pillanatban elkezdesz vágyakozni a 280 lóerős Legacy GT-re, amit csak Japánban és az USÁban lehet kapni. Köcsög Japánok? Lehet, de fantasztikus autókat építenek.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Emil Frey

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Mondeo 1.8 Következő autója? Legacy 3.0R Spec B.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Legacy 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)