Boxerhagyaték
Szöveges ítélet
A kocsi nagyon egyben van, a futómű sportos, de városban is használható. Igazi driver´s car, vezetni a legjobb, az állandó szimmetrikus összkerékhajtás és az alacsony súlypont miatt perverz öröm a kanyarodás. A kormányzás nagyon direkt és érzékeny, emiatt az egyenesfutás nagyon nagy sebességeknél már nem a legjobb, de persze csak sportkocsikhoz hasonlítva. Hála istennek, nem követi a német tanképítési divatot, az ablakvonal viszonylag alacsonyan van és gokartosan alacsony az üléshelyzet. A kuplung közepesen kemény, a váltó mintaszerűen jár pontos, de egyes és hátramenet között kicsit akad. A 2-literes motor alacsony fordulatszámon kicsit nyomatékszegény, de 3000 felett pörgetve életre kap. Nincs mese, ezt az autót pörgetni kell, és hálistennek lehet is, egész majdnem 8000-ig. 4000-es fordulatszám alatt gyakorlatilag nincs hangja, ami nagy kár, mert a boxeres gurgulázásért meg kell őrülni. A Subaru boxernél nincs jobb. Na jó, talán a Porsche boxer. Ezért nem is olyan nagy baj, hogy a alap hifirendszer gyakorlatilag egy fos, ha valaki zenét akar hallgatni, mindenképpen upgradelni kell (Amerikában alapból egy McIntosh rendszerrel szállítják, vajon miért?). A motor és autómérethez viszonyítva szépen gyorsul, de azért nem egy impreza WRX STi - az embernek mindig van egy olyan érzése, hogy kb. 60-80 lóerő még jó lenne. Persze csak amiatt, hogy hogy minden a teljesítményt sugározza. A fékek nagyon kultúráltak, erősek és hatékonyak, az autó egyáltalán nem bólint. A kilátás, főleg a kombiból mintaszerű, a tükrök a legjobbak, amit valaha használtam. 1 éve alatt egyetlen bosszantó apróság jött elő: a tetőablak belső árnyékolása elkezdett nyikorogni a sínben, de ezt kijavították.
Nincs mese, ezen az áron a legjobban vezethető, legpraktikusabb és legmegbízhatóbb autó. Csak ajánlani tudom. Egy gond van. A megszerzed a 2-literes modellt, abban a pillanatban elkezdesz vágyakozni a 280 lóerős Legacy GT-re, amit csak Japánban és az USÁban lehet kapni. Köcsög Japánok? Lehet, de fantasztikus autókat építenek.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Emil Frey
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Mondeo 1.8 | Következő autója? | Legacy 3.0R Spec B. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
