a csillagok becsapósak
Szöveges ítélet
audi a6,és audi a4 2.5 tdi quattro után nagyon megtetszett a subaru legacy,sportos kinézet,nagyon sok jót olvastam a hajtásról,a futóműről,és a boxer motorról.gondoltam a fenti teljesítmény után a 2 literes változat kevés lesz,ezért kerestem a 3 litereset.először küldföldön ,aztán nagynehezen itthon találtam egyet.sajnos túl sokat itthon nem írtak róla,amit olvastam az jó volt,ezért rövid tesztvezetés után úgy döntöttem,hogy megveszem.sajnos az elmúlt 1 év használata után nekem többségében rossz tapasztalataim vannak,bár ezek nem abból erednek,hogy az autó meghibásodott,hanem abból,hogy nekem nem nyújtotta azt,amire szükségem lett volna.a motorja annak ellenére,hogy 300 nm nyomatékot tud,közel sem érezhető,csak magasabb fordulaton ad le nagyobb teljesítmény (3-4000 felett),itt viszont a fogyasztása is megnő.egyedül kényelmes autózásnál,vidéken max 140 km/h-ig lehetett vele 9,5 fogyasztást elérni.sajnos az is furcsa volt először számomra,hogy 150 felett is csak ha visszakapcsoltam,akkor tudott igazán menni,hatodik sebességben gyenge volt.viszont ha visszakapcsoltam,akkor nagyon ment,egészen 230-ig ,de ilyenkor nagyon tud enni,kb 19 litert.az a furcsa ,hogy az autópályán ezt a dinamikát egy 2.dizel audi tudja ,mert nem tudtam elmenni előle ,egészen 210-ig,viszont annak a fogyasztása max 8 liter.nem is beszélve egy 2.5 tdi motorról,amit 100km/h -nál beteszek 6.-ba,és innen nem kell váltogatni,ugyanezt a dinamikát tudja,szintén 200km/-nál 8-9 literes fogyasztással.a motornak hangja nincs ,pörgetésnél sem jött le nekem túlzottan,az a hang,amit olyan sokan írnak a subaruról.a futóműről:nagyon kemény,lehet ,hogy a sima futómű nem ilyen,de ez kemény,viszont tényleg stabil,gokartos,de nem annyira gyors,mint amit vártam volna.a vezetés hosszú úton fárasztó vele,és a kanyartatrtása sem jobb egy audi quattronál,de legalább az audiban mindezt erőlködés nélkül megy.
klíma katasztrófális benne,volt régebben egy galantom is ,abban is hasonló problémám volt,a digitális klíma nem jól működik,nem tud hőmérségletet tartani,vagy jól beállítani,volt például olyan,hogy fűtenie kellett volna ,mert kint hideg volt és az autóban is,és ennek ellenére hűtött,sőt felemeltem a hőfokot egészen 28-ig,még akkor is hűtött,mindez autópályán két kisgyerekkel számomra katasztrófális volt.még egy apró hiba ,a középső konzolon lévő klíma nyillásokat nem lehet manuálisan lezárni,tehát ott mindíg jön valami,ami nem túl jó,a japánok a felhasználásra itt sem gondoltak.a fékek nagyon gyengék,egy ilyen teljesítményű autóhoz nem is értem,hogy lehetett beszerelni,nagyob sebességnél már rázkódott,pedig előtte felszabályoztattam őket,én meg nem vettem rá 150 ezerért komolyabbat.
nekem sajnos nem jött be,de lehet,hogy másnak pont ilyenre van szüksége,én annyit ajánlok,hogy aki ilyet szeretne,az előtte próbálja ki az autót,de ne 10 percig,hanem ha lehet kicsit hosszabb ideig,hogy összességében tetszik -e az autó..
Hibalista
- féktárcsa
Ide hordtam szervizbe
saját szervíz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 98000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | a4 | Következő autója? | a6 |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
