Csupaszív szürke igásló
Szöveges ítélet
Nagyon sok autót vezettem már, némettől a francián át 1-2 japán típusig, de ilyen masszív, stabil, agyonvághatatlan autóval még nem találkoztam. A futómű hangolás a magyar utakra kissé sportos, de még nem kellemetlen. A motor lehetne kicsit erősebb, mert a 125LE egy része elveszlik a 4kerékhajtás és az automata váltó oltárán, és a majd 1,5 tonnás önsúly sem tesz jót a gyorsulásnak, de még lámpánál igy sem kell szégyenkeznem a legtöbb 1.6-1.8 motorral felszerelt középkategóriás előtt. Az automata váltó szépen kapcsolgat, a programozása nagyon jó, ritkán bírálja felül az ember "döntését", de sajnos csak négyfokozatú, ami nem tesz jót a fogyasztásnak és a rugalmasságnak sem. A kanyarsebessége viszont fantasztikus, na ez az a pont ahol a kétkerekesekhez képest +20-25 km/órát is nyugodtan be lehet vállalni a kisodródás veszélye nélkül!!!! 140-160-as tempóval az autópályán a világból kimegy vele az ember, ha kell tudja a 180-190-et is tartósan. Összességében nagyon imádom az autót, a szivemhez nőtt az együtt töltött kilométerek alatt!!!!!!
Hibalista
- klima ékszij feszítő beállt-6500 Ft
- Lambda szonda KO-utángyártott Bosch 15000 Ft
-
Ide hordtam szervizbe
Autogamm Kft.
Budapest, Nagykőrösi út 205
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Ignis 1.3 GS | Következő autója? | Subaru Legacy 3.0 SpecB |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
