igénytelen magyar valóság
Szöveges ítélet
Az autót osztrák papírokkal vásároltam 120.000 ft volt az ára.(plusz a magyar adóparadicsomban még 160.000ft az összes papír) Fel kellett készítenem NKH-s vizsgára,ami nem volt túl bonyolult.fék-futómű rendszert kellett gyakorlatilag restaurálni,ami néhány tíz ezer forintba került na meg persze jó néhány beletört csavarba. Mivel 4. éve nem volt műszakija gondolom állhatott az autó, így következő lépés volt egy alvázvédelem hogy elfedje a rozsdát :). az autó fogyasztása 10 liter ha hidegen melegen padlógázzal tekerek, de mivel a váltó alján egyetlen csavarral kapcsolható szét a hajtása az autónak ezzel spórolhatunk egy kis üzemanyagot(télre szoktam csak bekapcsolni a 4WD-t) így 8 literrel is eljár, de én maximum 10 km-t megyek vele és csak bp-n. Másra szerintem nem is lehet használni egyrészt nem biztonságos másrészt 90 km/h fölött elég rossz az úttartása.Egyébként motorikusan végtelenül egyszerű és szinte minden alkatrésze megegyezik a magyar swift-ével. Főleg,hogy ezek is az esztergomi autógyárban készültek. a 4 kerék hajtása meglepően jó és sokszor lementem hóban a műutakról hihetetlen, hogy milyen helyeken elmegy röhögve illetve a sáros utakon is jól muzsikál. ha valakinek infora van szüksége az autóval kapcsolatban írjon és ha tudok segítek.Amire használom 2. autónak tökéletes! szmilko.david@gmail.com
Hibalista
- első fék tárcsa,betét,hátsó fékpofa, vezérlés, hosszbordásszíj, gyertya, gyújtó kábel, első féknyereg, alvázvédelem, első lengőkarok.
Ide hordtam szervizbe
magam szerelem édesapám műhelyében..ez occsó mint a suzuki swift.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | passat | Következő autója? | avensis |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
