Kicsi, de kitartó, hegyen-völgyön át
Szöveges ítélet
A gépet ha jól emléxem 90000km körül vettem, hogy ez hány száz azt nem tudom. most 33000-nél járok. Megvétel után csak olajat vezérm?szíjjat és sz?r?ket cseréltem rajta, ezután egy évig csak hajtottam. Pár hónapja kezdtek a féltengelycsuklók nagyon szólni ezért kerültek a féltengelyek cserére. Sajnos a szétszerelés áldozatául eset e két gömbfej egyébként semmi bajuk nem volt. A két tárcsa közben derült ki hogy repedt.
Az összkerékhajtás kiváló, bekapcsolt állapotban a visszajlez? led alkalomszer?en világít.
Hátsó torony szilentek valami gányolt vacakok voltak és hát ahogy várható volt szét is estek, Csere óta nincs gond.
Hibalista
- 2 db els? alsó göbfej (szumma 10000)
- 1 db hengerfej tömítés
- 2 db féktárcsa (sugár irányú repedés miatt amit véletlen gömbfej cserénél vettem észre)
- 2 db hátsó torony szilent
- 4 db féltengely
- Antenna
- 1db Karburátor (id? hiányában egyszer?bb volt cserélni mint kitakarítani) :)
-
Ide hordtam szervizbe
Torinó M?vek
Bakonyszombathely (benzinkút mellet)
A szerel? egy roma kép? középkorú (kiváló és lekiismeretes)szakember, a szakma egyik nagy öregje computeres autókat már nem vállal de a régiekben és a ritkaságokban ? a király.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Niva | Következő autója? | várhatóan suzuki swift lesz |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
