A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Impreza (2007)

Impreza wrx 

Az ítélet értékelése
4,0(3 db)

Hegyivadasz

Szöveges ítélet

Amerikaban vettem es hasznalom. 2007-es evjarat, tehat meg a klasszikus negyajtos az elengedhetetlen rally kek szinben. Van benne minden, bor, tetoablak, futheto ulesek stb. Ennek ellenere meg semmi nem hibasodott meg rajta. Az auto egyetlen gyenge pontja a fekek. Tokeletesen mukodnek, de egy ido utan eldeformalodnak, es vagy a fektarcsa teljes csereje, vagy annak lecsiszolasa segit csak. Hal istennek ez nem befolyasolja az auto biztonsagat, csak idegesito surlodo hangot ad ki fekezeskor.

Itt sajnos nem igazan lehet hajtani az autot, ha az ember nem akar bortonbe kerulni, ugyhogy a fogyasztas 10 liter korul alakul a legjobb, 91-es benzinnel. Volt mar 7.5 is, felment egyszer 12-re, de hosszu tavon 8.5 a tipikus. Nem rossz auto, de inkabb rovidebb utakra alkalmas, sportossaga miatt kicsit faraszto volt benne a 12 oras Colorado Nevada tavolsag.

En kenyelemre 8-at adtam neki, de sportautok kozul a legjobb amiben valaha ultem. A Lancer kagyloulesebe peldaul egyszeruen be sem fer a vallam. A teljesitmenyre szinten nyolcat adtam, de csak azert, mert ott van meg az STi. Ha valaki az atlagos autokhoz meri, akkor viszont egyertelmuen 10+. A fenntartasi koltseg a fogyasztas es a biztositas miatt eleg magas, de mar maga az auto ara garantalja, hogy olyan aki ezt nem tudja megengedni, ugy sem veszi meg.

A legendas boxermotor es a negykerek meghajtas telen a hegyekben meg rendes telerpjarokat is kepes megalazni, nyaron pedig egyszeruen nincs aki elkapja a kanyargos hegyi utakon. Az pedig, hogy a kovetkezo autom is Impreza lesz, mindent elarul. Az egyetlen kulonbseg, hogy az mar diesel lesz, de az is csak amiatt, mert en oregszem, nem az auto romlik.

Hibalista

- A fekek borzalmasak. Az auto talan egyetlen gyenge pontja. Egyreszt eleg puhak, masreszt pedig hajlamosak az eldefromalodasra. 24000 km utan mind az elso mind a hatso fektarcsakat le kellett csiszolni egyenesre. Igaz, ez sem az auto megbizhatosagat, sem a biztonsagot nem befolyasolja, es garanciaban csinaltak, tehat teljesen ingyen volt. Ezen kivul pedig meg csak egy izzo sem ment tonkre.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Felicia LXi Következő autója? Subaru impreza Diesel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Impreza 2007 (2007)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)