Boxorkányos update
Szöveges ítélet
Több, mint 9 év után folytatom Boxorkányos ítéletemet, mivel az autó még mindig családunk tulajdonában van.
60 eKM-nél került bele olasz gázszett, ami jelenleg is jó formában van, a benzinköltségeket sikerült jelentősen csökkenteni. A gázból kb. 10 %-al több fogy, de minden úton ki lehet autózni az előírt max. sebességet így is.
A család nem kímélte a kocsit, itt-ott kisebb sérülések is keletkeztek, a vizesárkot is megjárta a gép, az összkerékhajtás néha csodákat tett.
A gumikopás nagyon egyenletes, így kb. 100 eKM-t elmegy egy szett gumin. Kicsit eszegeti az olajat, de nem vészes.
Az első ítéletben írtakat csak megerősíteni tudom.
Az 5 MFT vételár annak idején nem volt kevés, de a kocsi megbízhatósága, jó tulajdonságai az évek során bebizonyították, hogy jó vétel volt, és az időközben ráfordított költségek sem voltak számottevők.
Úgy néz ki, hogy bízunk a japán márkában, mert Subaru Forester 2.0 D Comfort (gy.év: 2008) kocsinkat tovább hajtjuk, jelenleg 285 eKM-nél tart - hiba nélkül.
Hibalista
- Forgó-mozgó alkatrészek (féktárcsa-betét) stb. cseréje normál időben - Hátsó lengéscsillapítók cseréje 200 eKM-nél - Féltengely szimering, gömbfej csere 210 eKM-nél jobb oldalon (útpadka) - Kuplung csere 100 eKM-nél
Ide hordtam szervizbe
Garancia EFGari után más és más
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 211000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Camry | Következő autója? | Outback |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
