A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Impreza (2000-2007)

Impreza WRX SPORTKOMBI 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Vigyázat! A nyak legnagyobb ellensége!

Szöveges ítélet

Csatlakozom az előttem szólókhoz. BRUTÁL ! Fél éve használom szinte csak városban. Elég szépen lehet osztani vele a népet, persze csak azt, aki nem tiszteli a MÁRKÁT és bepróbálkozik!
Ennyi idő mindennapi használat után is előfordul, hogy 1-es vagy 2-es fokozatban a gázpedálon felejtem a lábam 3000-es fordulatnál szószórós értelemben, ránt előre az autó a nyakam meg nyeklik is hátra a fejemmel együtt. Ha nem számítok rá elég kellemetlen érzés! Bár sejtem nagyon sokan szeretnék ezt minden nap megélni!
Fura volt megszokni, hogy a városi forgalomban, lámpánál indulást követően az a bizonyos 3000-es fordulatnál, feljebb kell emelni a lábam a gázpedálról (így gyorsul csak egyeltessen) annak érdekébe, hogy ne ugorjon meg az autó, mert akkor egyből utolérem, az élődtem haladót, és máris lehet fékezni.
Na de a lóerőnek meg van az ára, természetesen a fogyasztásomat már jóval kevesebben irigylik. 12 lityi (csak város) alá még nem igen sikerült menni, autópályán (német :o}) két kiló fölött még a 20 lityi sem elég neki, szerencsére nem lepett, meg a fogyasztás, mert előre tudtam. Nem kevés! Viszont összehasonlítás képen egy átlagos autó azonos köbcenti mellett kb. 8-10 literes fogyasztás fejében, előállít 100-140 newtonmétert, kb. 120 max 150 pacit és 8-10 mp alatt, futja a százat. Akkor számoljunk csak az én 12 lityimért, kapok 300 newton métert, 225 pacit és 6.1 mp-es gyorsulást. Akkor most melyik is pazarlobb, melyik fogyaszt fajlagosan többet? Hallom lelki füleimmel: Persze jó hogy erősebb mivel az Impreza turbós! Ez igaz, viszont 12 liter fejébe mind a négy kerékre ráteszi a hajtást, a másik meg csak két kereket hajt!
Zárójelben megjegyzem ettől már CSAK 1 max 2 mp-el kevesebb alatt, gyorsulnak a sportkocsik leges legjobbjai, minimum két-háromszoros köbcenti és dupla fogyasztás mellett.
Az autó márkájának és típusának ismertségéről tapasztalataim szerint csak annyit, hogy a többség még a származási országot se ismeri, gumiszervizben előfordult, hogy mikor a szerelő először oldalról meglátta az autót, megkérdezte: Mi ez? Ez az új Daewoo? Természetesen ez nem márkaszerviz volt, szemből már egyből felismerte! Viszont aki ismeri a típust, az rajong érte. Rendszeresen jönnek oda hozzám az utcán, hogy szeretnék lefényképezni az autót, benzinkúton többször odajöttek megkérni had, kukkantsanak be a gépháztető alá.
Savazás képen pedig: kicsit viccesnek találom, hogy ilyen árkategóriában nincs benne ESP. Öszkerékhajtás ide vagy oda, amikor az összes konkurens márkánál ez már alapfelszereltség.
És még a szokásos két hiba: centrálzár távirányítója néha kéreti magát. Az autó hatótávolsága több mint csekély 400 km
Gondolom most a dízelesek hangosan, röhögnek, na de ha 15sec alatt gyorsulnék föl százra, akkor én is tovább jutnék! Szerencsére a magyarországi kut hálozat elég sűrű, csak pénz kell a tankoláshoz. :o)

Hibalista

- Első fék masszírozása lassan időszerű. (225 ló, nem is csoda)

Ide hordtam szervizbe

Emil Fery, méreg drágák (szerintem megtehetik, mivel nagyon régen a piacon vannak), sokan szidják, velem korrektek voltak, egy betétlapos koccanás miatt volt náluk a vas. Nem vittem piszkosan oda az autót (erre különösen háklis vagyok, elvégre az orvoshoz se megyünk tisztálkodás nélkül) de full kitakarítva kaptam vissza: kárpit, ülés, műszerfal, de még a motort is lemosták! Ilyet egy kis szervizben még nem tapasztaltam, pedig voltam már egy párban!
Azóta egy ujjbab koccanás, javítás szintén az E. F-nél megint jelesre vizsgáztak. (ha nem a kötelező biztosító fizetné a cehhet ing gatya az E. F-nél maradt volna.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Íme két kép az autó suhanásáról. Ilyen képet még úgy se láttam a népítéletekben ! ;o]]]

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? calibra Következő autója? EVO vagy STI ha lesz végre kombi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Impreza 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (38 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)