A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Impreza (2000-2007)

Impreza Subaru Impreza WRX Sti 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Rajtnál nem kapsz el! :D

Szöveges ítélet

Régi vágyam teljesült mikor megvehettem Sti-m (gyári motor, direkt szűrő, BOV, kipuff. rendszer)

Valahogy ez az autó már 17-18 évesen a szívem csücske volt -holott csak a hangját hallottam, de nem ültem benne- és erre tessék itt van. Rengeteg legenda szól a fogyasztásról és az ember annyira vágyik rá, hogy próbál olyan infókat találni miszerint nem eszik olyan sokat, hogy meggyőzhesse magát, hogy belefér. Ne áltassuk magunkat, nem eszik keveset. Városi használat mellett átlagosan 15 l-es átlagfogyasztás érhető el. Ez azt jelenti, hogy néha lehet parkettázni, rajtolgatni, itt-ott bemutatózni, de azért ez inkább csak 20%-ban. Ahogy sok más ítéletben is olvasható 12-25 liter között mozog a fogyasztás. Ez egy pályaautózás alkalmával könnyedén túlszárnyalható. Ez az egyetlen autó-amiben ültem, ahol szemmel követhető a benzinjelző lefelé haladása :D

De!

Az első élmény lenyűgöző! Ha valaki még nem ült hasonló kategóriájú autóban, akkor az garantáltan két napig erről fog sztorizni a haverjainak, és persze csak szuperlatívuszokban.

Mindennapi használatban sem lehet rá panasz. Nem zörög, nem csörög, a futómű nem kellemetlenül kemény, legalábbis az előző civic vti-mhez képest nem számottevően. Minden egyes gázadás örömöt okoz, egyszerűen csodálatos.

Pályaautózás közben új dimenzióba lép az ember, elképesztő kanyarsebesség érhető el, kiváló a brigestone semi-slick gumik tapadása, de egy-egy pályaautózásra érdemes slickeket beszerezni, mert egy Euro-ring-es körön 3mp-et lehet gyorsulni, ami nem kevés! :D

A teljesítményre azért adtam 8-ast, mert lett összehasonlítási alapom pl. (Audi R8, illetve Subaru Impreza 2007 Spec-C HKS computerrel) és ezek egészen más dimenziót tudnak és döbbenetes volt megérezni, hogy innen is van tovább...

Összegezve, egyáltalán nem bántam meg a vételt, hiszen abszolút megbízható a járgány és egy mindennapi örömforrás!




Hibalista

- Fékbetét csere (kopó alkatrész ugye), gátló picit kopog, de amúgy zero!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 76000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? Civic Vti rally edition Következő autója? Subaru Impreza WRX STI Spec-C , Nissan GTR
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Impreza 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (38 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)