Még egy kis nyomaték es Ö lenne a király
Szöveges ítélet
Röviden jó. Hosszabban is jó, de persze lehetne még jobb.
Egy picit nyomatékosabb motorral, jobb ablaktörlő és világitással minden kívánságomat teljesítené.
Az első olyan autóm ahol valóban érezni lehetett, hogy van értelme a bejáratásnak. A váltója az első néhány száz kilométeren eléggé nehezen járt, de később maga lett a tökély. Nagyon jó az üléspozízió (jó alacsony), a vezető köré épült az autó.
Első kerekes autók után nagyon jók az elindulások. Nincs kerékpörgés, egyszerüen csak nagyon elindul.
Kanyarokban szintén jó, de azért eléggé órtolós (alapból nemigen érezni, hogy nem elsőkerekes).
Nem igazán autópályára való. 150 -el kényelmesen lehet közlekedni, de valahogy nem kívánja benne az ember a nagy sebességet. A motort eléggé kéne pörgetni és a szélzaj is megnő a keret nélköli ablakok miatt (kis trükk, hogy picit leengedni és fel, és utána jobban zár).
Végezetül a fogyasztás. Sokkal jobb mint amit az emebr várna. Régebben sose mértem, de mostanában többet használtam, igy már nem volt közömbös, hogy mennyi az annyi. Télen, de hómentes időben vidéki + város vegyesen 8.4 l. Ez elég megdöbbentő adat, ami azért igényel némi önmérségletet, de elérhető (előzni lehet bátran :)).
Hibalista
- Jobb első kerékcsapágy (1 komolyabb padkázás után) : 35.000
- Acél felni (ugyan az a padka) : 15.000
-
Ide hordtam szervizbe
Exoset
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Focus 2.0 Trend | Következő autója? | Subaru vagy Mitsubishi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
