A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Impreza (2000-2007)

Impreza 1.5 Sportkombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kezdő Subarusoknak

Szöveges ítélet

A családban van egy Forester XT, így ismerve annak beláthatatlan vezetési stílus modularizációs, és addiktív padlógáz függőségi hatásait, azt kell hogy mondja, hogy kezdőknek mindenképp ajánlani tudom a 105lóerős négykerekes kombi Imprezát. A jogosítvány itt sincs nagyobb biztonságban, mert bár 0-100 kb 12-13mp, de attól még gps szerinti 200 is feltűnt már egy németországi utazás során.
A állandó összkerékhajtást nem kell bemutatni, és bár kipörgésgátló nincs az autóban, egy szerpentinen elrugaszkodva és egy kis keresztmozgással megtoldva, gyönyörűen lehet visszahozni a halálból. A kormánymű az első kanyarban, annyira összenő az ember kezével hogy nagyon nehéz ehhez hasonló élményt mutatni más márkák model-palettájáról.
Úgyhogy vezetésügyileg mindenképp tudom ajánlani kezdő rallysoknak, és olyanoknak akik a balesetet megelőzni szeretnék, nem túlélni.
Felező van, ami jeges lejtőkön nagyon hasznos tud lenni, sőt autópályás araszolásra is könnyebben meg lehet találni a többiek ritmusát.
Az elülső ülések nagyon kényelmesek és nagyon jó oldaltartással rendelkeznek. Hátul nem vészes, de 180 centi fölött már nem olyan mókás, egy külföldi út. A középső ülés itt is három pontos övvel jár, és a limuzinnal ellentétben három fejtábla is illeti a hátulra szorultakat.
Sajnos ha meg van pakolva az autó akkor leül a hátulja, és a "gyorsulások" is elvesznek, de persze az utasokra való tekintettel nem is baj ez.
Nagyon jól belátható, kicsik a holtterek, és minden egyes alkalommal örömet okoz, ha autóba kell szállni.

És persze a subarusok körébe tartozva egy külön életérzés és hovatartozás.

Hibalista

- Semmi egyenlőre, a kötelező kicsit húzós 60-70e Ft, ami olaj+olajszűrő cserét tartalmaz 15e km-ként.

Ide hordtam szervizbe

Duna-Autó

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift Következő autója? IMPREZA STI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Impreza 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (38 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)