A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Impreza (2000-2007)

Impreza 2005 WRX STI 2.5 300LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kemény vagány

Szöveges ítélet

0 km-esen hoztam az USA-ból eladási célból. Kezdetben csak nézegettem, jöttek az érdeklődők, midenki a feléből akart alkudni vagy csak próbekört akart vele menni. Helyből a fogyasztást kérdezték, meg a 0km-es autóról azt, hogy mennyit tekertem vissza. Jó a hozzáállás. Ahogy telt az idő el-el vittem 15-25km-es utakra főleg vidékre kanyarogni, 4500-ra állított fordulatszám jelzővel és gondos bemelegítéssel és a végén hűtéssel. A rajta levő Potenza RE070 gumik talán a legkomolyabb még utcára engedett abroncsok. Be kell melegedniük, addig csúszósnak érzi az ember őket. Kb 500km kellett, hogy minimálisan bekopjanak ekkortól a tapadás sokat javult, de ahogy valaki más írta kigyorsításkor alul kormányozottságból hirtelen rosszindulatúan vált túlkormányozottságba a CDDC auto módban. Egyébként most olvastam csak másodszor helyesen leírva a központi difi működését, eddig minden újságíró ökörségeket írt róla. 1500 mérföld megtétele után a könyv szerint a bejáratásnak vége, addíg 16L fogyasztott, Bálna amikor megnézte a motorvezérlő programját még nem volt neki ez a friss szoftware, azt mondta, hogy ne adjam el, mert ilyen kocsim még egyszer nem lesz, főleg nem 8.5M-ért. Úgyhogy elkezdtem komolyabban használni. A fogyasztása kezdetben risztó volt. Hungaroring 36L cserébe corvette C5 is letolásra került és 2:19et lehetett vele menni. Panónia Ring csak 30L 2:23-as köridő. 8-9 kör alatt sem fogyott el a fékerő, a gumik példásan bírták. 4500 kmnél kellett a gyári betétet cserélni, mert a versenypálya eszi, de a tárcsa hibátlan, nem ráz. Olajfogyás eddig nem volt, bár a Bálna szólt, hogy a 2.5ösöknél fokozottabban kell az olajat ellenőrizni. Motul 300V versenyolaj van benne 5W40 és Motul versenyfékolaj. Pályaautózásra bár gyors, de nem igazán alkalmas, unalmasan alulkormányzott, nagyon meredek dolgokat lehet vele megcsinálni. Közúton kanyargós főúton azt hiszem nics nála jobb kocsi, csak a Lancer EVO VII-IX vehető egy kalap alá vele. Váltott ívű kanyarokat enyhén dobálós úton is tökéletesen vesz. Nem csoda, hogy a Bestmotoring stábja 8.06-os időt ment vele a Nürnburg ringen az új 911-essel megegyezőt. Ja a ringen letoltuk az EVO VIII-at kapott 8 kör alatt 1 percet és a Pannónia ringet nagyon ismerő EVO IX-es is 0,4 sec lassabb volt. A felhúzott változatok sem mennek jobban versenykörülmények között, csak egyenesben kicsit jobban gyorsulnak. Érdekes a többi véleménynél mindenki hihetetlen fogyasztásról hazudik, nem értem az önbecsapást, a Bálna szerint is 18-20L-el kell számolni. Negatívumok: a gyári HIFI rém gynge és basszus hangoknál a bal alsóból zavaró zörejek jönnek - nem is hallgatom. A Xenon tompított jó, de a távolságit gynegének érzem. 180 felett a motorháztető a nagy intercooler beömlő miatt elemelkedik, de nem elöl hanem középen, emiatt sivít a szél, egy idő után fárasztó. A nagy légellenállás miatt 200-220 között utazva 22-26L között fogyasztásról kell számolni, tehát 200kmként benzinkút. Hosszú útra egyébként mivel a gyári kipufogó van rajta abszolút alkalmas lenne, kivéve a hatótávolságot. Amerikai ülések: be kellene perelni a Subarut, hogy nem az európai ülést rakta ebbe az egyébként nagyon gyors autóba, kissé magasan is ül az ember. Kicsit nehézkes vele a parkolás. További jó tulajdonságok: Pedálok főleg a fék és kuplung nagyon jó. Ha kell simán lehet jobb láb fékezés mellett gázfröccsel visszakapcsolni, de fékezés mellett enélkül is remekül veszi a fokozatokat. Ezzel a gumival a clio kupás autók féktávját lehet venni. Rendkívül megbízható és strapabíró szerkezet, szép kék fényezés és kemény felnik, melyek a budapesti utakat is jól tűrik. Pesten csak lépésben megyek vele a szívem sírna ha odaverném valami gödörbe.
Az L sport Racing nagyon jó hely, mindekinek ajánlom aki Érd 200km-es körzetében lakik. További részletek www.sbkm.hu

Hibalista

- Nincs hiba

Ide hordtam szervizbe

L-Sport Racing - Bálna Érden vannak.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 21 l
Előző autója? Honda Integra Type R Következő autója? Corvette Z06
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Impreza 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (38 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)