A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Impreza (2000-2007)

Impreza sti wrx limited edition 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jatek,hatarok nelkul!!

Szöveges ítélet

Errol az autorol iszonyu nehez oszinte beszamolot irni...
Kezdenem ott,hogy amiota tehetem mindig nemet autoval jartam.japan soha szoba sem kerulhetett.UTALOM OKET!
A garazsomban,es a szivem csucsken megis egy STI-all.Erdekes nem???
Tulajdonkepp en sem ertem,de teny,hogy igy van.
A subar elott is volt nehany eros autom,pl audi rs4,tobb m3-as,es meg jo nehany e fele szornyeteg.De ez a japan...IMADOM!A kocsit az egyik"baratomtol"vettem,aki persze annyira rendes volt,hogy mindent elmondott a kocsirol,ami meg aznap este szet is esett.kepzelhetitek mit ereztem a japan tecnika es a haverom irant...Hivatalos subaru szervizekbe szinte hallani sem akartak garancialis javitasrol,a haverom pedig meg a telefont sem vette fel.Ekkor jott a subarus berkekben ismert dr.BALNA.Aki 3masodperc alatt megallapitotta,hogy hengerfejes a sarkany.Mint utolag megtudtam csak a gyari,tuning mentes nem fog szet esni,minden mas esetben ez a nota vege.A nagy terhelestol,magas turbonyomastol elnyulnak a hengerfej csavarok.APR csavar bele,kovacsolt dugok bele,es meg nehany apro nyalanksag,beleertve a block erositeset is.Es ujra szol a technika.Mi az,hogy szol?ORRRDIT!!!Ilyet meg nem lattam.Ugy kenyarodik,ugy gyorsul,hogy ilyet meg soha se tapasztaltam.Nincs felesleges csicsa,giccs undorito baromsagok,van viszont olyan hajtaslanc,ami meg sokat tapasztalt "autobuziknak"is olyan elmenyt ad,hogy egybol eladjak a bmw-t,es subaru "kedvelokke" valnak.Ami persze erthero is.Ez nem egy hetkoznapi auto,ez izig veris sport auto.Pattog az uton,alacsony fordulaton rofog,magason ordit,kozbe pedig pruszkol.Es teszi a dolgat vizen,kanyarban,es meg a jo eg tudja,hogy hol.Az enyembe igaz nem gyari gatlok vannak,de olyan gyors a kocsi,hogy az arpad hidon Szentendere felol 175-el jarok a kanyarba.hihetetlen???
Az autot kizarolag vezetni tudo,a tudasat tisztelni tudo embereknek ajanlom,es sajnos ezen felul is olyanoknak akiknek az esetleges koltsegek nem okoznak tul nagy problemat.
Beszamolomat hamarosan folytatom,csak elobb kielegitem uj fuggosegem.Irany Pecs.Mecsek rallye...

Hibalista

- Motor,28000km-nel hengrefejes lett.Lsport racing 2het alatt versenymotort csinalt belolle.MEGERTE!!

Ide hordtam szervizbe

Lsport racing.Dr.BALNA

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 23000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 28 l
Előző autója? Következő autója? Barmi is legyen,a subaru marad!!!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Impreza 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (38 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)