A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Impreza (2000-2007)

Impreza 2.0 Sportkombi Active Aut. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Automata élményautó

Szöveges ítélet

A megvalósult álom: Impreza!
Nem WRX, nem STi, de Impreza!
Olyan boldog vagyok, hogy el sem tudom mondani! És két nappal a 34. születésnapom előtt vettem át! Csodálatos!

Kezdjük a belső térrel: a felszereltsége közelít a nulla szinthez. A gyári rádiót kapásból kiszedettem és vettem bele egy olyat, amelyik legalább mp3-at tud, ha már a Mazda6-osból nem lehetett átszerelni a 6 CD-s, hat hangszóró + mélynyomós Bose hifit.
A kilométerszámlálón és a külső hőmérséklet kijelzőjén kívül az egyetlen display a műszerfal tetején egy zöld színnel világító digitális óra. A 70-es évek végén tervezhette egy japán mester, és a Subaru azóta is alkalmazza. Retro fíling :)
Automata klíma van, de nem digitális, mert ugye számottevő kijelző az nincsen. Nem baj, tekergetjük. A Mazdában digitális volt, de a Subarué sokkal hatékonyabb. Pár másodperc után már kifejezetten fázom. A Mazda órákig tudott hűteni, míg elérte a kívánt hőfokot (de sokkal elegánsabb volt).
Tempomat: az nincs. Mazdában volt. Sosem használtam (99 %-ban városban járok a kocsival).
Fedélzeti számítógép: az sincs. Mazdában volt. Sosem néztem meg, mert 99 %-ban a városban járok (állok a dugóban), így teljesen értelmetlen a fogyasztás miatt stresszelni magam. Az ember nem azért vesz autót, hogy 100 km-enként három-négyszáz forintot spóroljon, hanem hogy ÉLVEZZE a gépet.
Amúgy minden kézreáll, ergonomikusan kiváló, a kagylóülés egyenesen frenetikus!!! Colin McRae-re és szegény Richard Burnsre tervezve, Isten nyugosztalja. :-((
Az automata váltó egészen álomszerű, szinte észrevehetetlen, hogy vált (csak a fordulatszámmérő kalimpál egy kicsit). És végre pihen a bal lábam.
A helykínálat a Mazda6-oshoz képest, mint egy Mini Morrisban, viszont a kompakt méretek miatt városi közlekedésben, bevásárlóközpontok szűkös parkolóiban, az irodánk mazdagyilkos mélygarázsáról nem is beszélve, ezerszer jobban használható.

Külső: alighanem a világ egyik legszebb autója. Dinamikus forma (a hátsó ablak zseniális dizájnja miatt a Sportkombi valóban nagyon sportos), viszonylag kis kaszni a 16 collos alufelnikkel, és...
...szemet gyönyörködtető szín (33J garnet red pearl). Napsütésben szinte, mint a tábortűz lángja...
Szürkületkor bársonyos mélybordó, mint a legfinomabb mediterrán gyümölcsbor...
Imádnivaló.
Keret nélküli ablakok... lehúzott ablakkal az ajtót kinyitni olyan, mintha egy kabrióból lépnél ki. Mintha a másik álmom, az MX5-ös is egycsapásra valóra vált volna (no, az még várat magára egy pár évig, évtizedig)

Motor: a hangja valóban gyönyörű (boxer, ugyebár, a Porsche meg mi, subarusok, elkötelezettek vagyunk a különlegességek iránt).
A brilliáns hangolású automata váltóval kombinálva remekül húz, a 160 ló ereje városban nekem épp elég, de szerintem autópályán is megfelelő lesz - no nem ralizni, csak békésen poroszkálni 130-cal a Balaton felé ;-)
(Autópályarendőrök is olvassák...)

Szóval, egy Mazda6-oshoz képest fapados, szűkös, méretéhez képest jelentősen túlárazott csoda, olyan vásárlóknak, akik IRRACIONÁLISAN, ÉRZELMI ALAPON vásárolnak autót. Pont, mint én.

09.14.
1300 km van a kocsiban, elmúlt egy hónapos. Ez még persze mindig kevés, de statisztikailag egy-két dologra már lehet következtetni.

Három tankoláson vagyok túl, ebből volt egy balatoni út, a másik két adag full városi. Városi forgalomban a fogyasztás konstansan 12,5 - 13,0 liter között van, az országúti kombinált tankolásnál örömmel állapítottam meg, hogy a 60 literes tankkal több mint 500 km-t tudtam megtenni. Pontos értékre nem emlékszem, de a tankolt benzin osztva napi km számláló állása/100 képlettel 11,5 liter körüli adat jött ki.

Mindez nem jó, de amikor hozzám hasonlóan autófanatikus ismerősömnek panaszkodtam, megnyugtatott, hogy neki mindig öröm, ha a Volvója 80 literes tankjával 350 km-t meg tud tenni tankolás nélkül... Úgyhogy megnyugodtam, kifejezetten takarékos autó az Impreza :)

2008.01.12.
Itt a tél, beindult a japán benzinzabáló. Kérem szépen, itt az új rekord: kerek 14 liter 100 km-en. Gyakrabban járok tankolni, mint vécére. Már elnézést.

Amúgy remek kis autó továbbra is :)

Hibalista

- Az elmúlt négy napban még semmi...
- ...de szerintem ezután se nagyon fog...
-
- 09.14. Még mindig semmi :)
-
- 2008.01.12. Még mindig semmi.

Ide hordtam szervizbe

A Duna Autó Zrt-hez fogom hordani a III. ker. Zay utcába. Nissanos koromból nagyon jók a tapasztalataim velük, akkor még Nissan Rapid volt.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Mazda6 Következő autója? biztos, hogy Subaru, talán boxerdízellel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Impreza 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (38 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)