A Japán isten
Szöveges ítélet
Sziasztok!
Azt hiszem aki most ezeket a sorokat olvassa,annak sok újat nem mondhatok.Miért is nem?Mert tudja,hogy egy utcai vadállat,ami a Toyota után az ADAC szerint a második a megbízhatósági létrán.Most el?zték le a Mazdát.
Konkrétan a kocsimról írok pár szót.
Nos az autót Németországból hoztam be.Egy id?s úré volt,aki régen rallizott.Teljesen széria állapotban vettem meg.
265 LE,340 Nm,5.3s 100-ra.
Használtuk így egy kicsit a feleségemmel.? is szerette vezetni.
Szériában raktunk bele kb. 8000 km-t.
Ezek után raktam össze a pénz a cuccokra.
A dolgokat Ausztriában rakattam bele.Bennük megbíztam,és jó is volt.Sokat olvastam a dolgokról.
Nagyon nem akarom részletezni a dolgokat.
A lényeg: 265 LE helyett lett kb. 450 Le.
5.3 helyett 4.6 alatt volt 100-on.
A motor és az optikai tuning kb. 1.3 milla volt.
A kocsi most Ausztriában van.A srác aki meg vette felhúzta 520 LE-re.A kocsi így is teljesen megbízható és tökéletes.
Hibalista
- Nem romlott el rajta semmi.
- 40000-Motec,IHI turbó (ehhez hasonlót kapott a 2005-ös wrc)
- ALS,Prodrive-ProRace kipufogó(Angliából),
- Verseny kuplung,Rajt program (ehte Japán),stb.
- 42000-er?sitett futóm?
- 44000-optikai tuning
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 32000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 16 l |
Előző autója? | Sigma 3.0 V6 | Következő autója? | Subaru Impreza WRX STI 2004 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
