A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre.
Írjon ítéletet!
Írtam, de hogyan szerkeszthetem?
Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.
Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.
Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.
Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.
Már indapassal írtam az ítéletet
Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.
Ítéletek (39 db)
Az összes ítélet egy oldalon
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
A világ második legjobb gitárosa?
Ez a 280 lóerő a legmocskosabb és egyben legmeggyőzőbb 280 lóerő, amivel valaha is találkoztam. Az Impreza tényleg felszaggatja az aszfaltot. Nincs szó, mely visszaadná azt a mosdatlan, nyers brutalitást, ami az STi-ből árad. De vajon jobb, vagy rosszabb, mint egyetlen ellensége, a Lancer Evo IX?
-
Egy újabb Impreza-impresszió
Kitolat a polgár a parkolóból. Az Impreza szépen dolgozik, nem akar lefulladni, még a járdaszegélyre is fel lehet játszani csak kuplunggal - hát ez nem egy Lada VFTS. Azért a jó nehéz kuplung és a végállások között két és fél fordulattal körbepörgethető kormánymű már jelzi: nem is egy Opel Astra.
-
Impreza STI Type 320
Majdnem pont egy éve annak, hogy alkalmam nyílt kipróbálni egy Impreza WRX STI RA-t a Rábaringen. Akkor egy spontán életútelemzés során arra a következtetésre jutottam, hogy jól választottam szakmát. Múlt csütörtök óta másként fogalmazok: gusztustalanul szerencsés fickó vagyok.
A típus népítéleteinek átlaga: 7,4
Subaru Impreza 2000
Subaru Impreza 2000
Kapcsolódó anyagok
- Frontális és oldalsó ütközésvédelem
- Gázolási rizikófaktor
- Gyermekbiztonsági védelem
Népítélet-kereső
Népítélet-kereső