A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Impreza (1992-2000)

Impreza Subaru Impreza GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zsír kék villám

Szöveges ítélet

Imádom, nálam is marad még egy jó ideig. Normálisan vezetve felt?nésmentes lopakodó családi gépjárm?. 1330 kiló, 218 ló (2.0 turbo), állandó négykerék és tekerhet? kormány. Csókoltatom az ?rangyalaim, eddig maximum csak gallyaktól kapott karcot a kocsi. Mondjuk eleve bolondbiztos, ha csúszik, akkor azt szépen semlegesen teszi (üzemszer? használatnál, a ballábfék nem az). Egy kis túlkormányozottság azért még beleférne.

A gyári fékbetét és tárcsa kicsit kevés, jobb tárcsával és betéttel már _megfelel?_ a fék. A gyári futóm?ve túl kényelmes, összevissza billeg, kapott egy szabályozható gátlót és 1 collnyival lejebb lett engedve. Van szép 1 fok kerékd?lése (sajna ez a max). Az összetartással még lehet játszanil, most el?l fél-fél mm összetartás van, hátul fél-fél széttartás, ezek viszonylag konzervatív értékek, de játékosabbá teszik a kocsit.
A gyári ülés tart valamit, de ebb?l is simán ki lehet esni, emiatt a kormányba kell kapaszkodni meg térddel kell támaszkodni, ami nem csak az álmoskönyvek szerint jelent rosszat, de tényleg szar. Kell bele rendes ülés SOK pontos övvel. A kormány, a váltó, a pedálok határozott mozdulatokat igényelnek, de nekem ezzel biztonságot sugároznak. Mondtam már, hogy imádom? A kormánym? áttétele lehetne direktebb, ezt a problémát egy kisebb kormány enyhítheti. Nekem hosszú a kezem-lábam és a kormányt nem lehet csak fel-le mozgatni, ezért egy kicsit (2 centi kb) emelt kormányra pályázom.
Motorteljesítményhez nem fogok hozzányúlni, mert 1. meg kell el?bb tanulni vezetni, 2. utána mindent át kellene alakítani. Ha er?s(ebb) autó kellene, olyat fogok venni (ha tehetem). Pár (<30) százalék miatt amúgy sem érdemes szerintem.
A kuplung jól bírja nem kellet még cserélnem, nem startolok vele (csak <4000-r?l indulok), leginkább váltásra használom.
A váltója kellemes, de kicsit túl hosszú úton mozog a kar. Az els? fokozat az kb jó, vagy talán lehetne picit hoszabb, a többi viszont lehetne rövidebb..
Nyílt napon 45 kilót könnyen ki lehet pakolni a kocsiból, ez célegyenes végén (ring) +5-10 km/h, körid?ben meg nem tudom de kb 1 másodperc. Itt persze nagyon kijön a fék gyengesége, végül is egy 13xx kilós dögöt kell megfognia.
Az els? önzáró difi nagyon hiányzik bele. Szilent, meg esetleg stabilizátor csere van még tervbe véve. Futóm?, futóm?, meg gumi, ez a lényeg. 16" gyári felnivel elvagyok.
Kipuff gyári. Amikor éjjel kimegyünk egy szerpentinre hancúrozni, akkor ablak leteker, rádió kikapcsol oszt lehet nyomni mint süket a cseng?t.
A fogyasztása az érdekes és kedvelt téma. Autópályán 130-150 tempóval 10 literb?l is ki lehet jönni, városban inkább 12 az alsó határ, bár én magam részér?l inkább a fels?t szoktam feszegetni, már 18-19 literrel beérjük. 50+10 literes a tank, megfelel?. Ha állatkodik az ember, akkor fél-harmad állásnál bedadog kézifékes fordulóknál-balkanyarokban, ezért érdemes fél tank fölött tartani.

El?lr?l elég bénán néz ki, oldalról viszont nem sok szebb, anyagilag elérhet? autót láttam. Amikor el?ször beleültem és becsaptam az ajtót, akkor azért egy pillanatra megrémültem a zeng? sörösdoboz hangtól (mi ez japán trabant?), de azóta ez nem jutott többször eszembe (elérhet? áron er?s és jó autó, nekem ez kell, nem a b?r meg a +500 kilónyi szemét). A karosszérialemezek nagyon vékonyak, súlycsökkentés céljából. És igen, a motorháztet? ilyen 120 körüli tempónál elkezd "lobogni". Hmm. De már ez sem t?nik fel.
A rend?rök szeretik, nem (nagyon) volt még problémás esetünk és még az asszony is tudja vezetni.

Kapcsolódva a legutóbbi Totalcar adáshoz 2 bicaj meg 2 hátizsák meg 2 feln?tt ember már volt benne, de egy strandlabda tuti hogy nem fért volna már bele. Egy másik teszt során 2 rekesz borsodit sikerült beletennem a csomagtartóba. Több sajnos nem volt nálam, ezért el?fordulhat, hogy valaki még ennél többet is be bír varázsolni.

Nem zsír egy verda?
-
béla.mérvadó

Hibalista

- 1x légtömegmér?
- gumi/10-15e km
- kézifék betét/10-15e km
- féktárcsa/5e km, vagy max 2 pályanap
- fékbetét/5e km, pályanapon /150 km odautazással együtt
- olaj/12e km
- benzin/250-500(~290)km, ez gyakran elromlik
-

Ide hordtam szervizbe

Bálna bá (sokszor)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Nyír? László (eddig még csak 1x)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2000
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 18 l
Előző autója? Astra Következő autója? komolyan EVO 9/6/2.5 STI, egyébként Caterham R500
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Impreza 1992

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)