A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Impreza (1992-2000)

Impreza sti type-ra 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Subaru forever

Szöveges ítélet

Régi gyerekkori álmom vált valóra amikor sikerült megvennem magamnak ezt a csodát. 1,5 év keresgélés és utánajárás után vettem egy japán belpiacos(JDM) Impreza type-ra amit az előző gazdája regisztrálta és balkormányosítatta. Azoknak akik hasonló gépet szeretnének jól gondolják végig biztos kell ez nekik?
Először írok pár negatívumot, nehogy ömlengésnek tünjön.
Alkatrészek drágák mivel japán(vezérlés szett 105 ezer, gyertyakábel 38 ezer, hátsó kerékcsapágy 34 ezer/db, kuplung 250 ezer) ezt még lehet fokozni ha JDM autót vesz az ember, mert nem sok alkatrész stimmel, az európai példányokkal.

Ami mellette szól még mindig az hogy megbízható, gyors, iszonyatosan stabil, eszetlen jó fékek, olyan gyorsulás és kanyarsebesség amit egyszerű "halandók" fel sem tudnak fogni. Országúton nem gond az előzés, mert nem az a kérdés, hogy sikerül-e, hanem hogy akarom vagy nem!
Az Sti mindenben erősebb mint a sima Gt, nem gond vele versenypályán játszadozni, mert ott van igazán otthon, fáradhatatlan és az élmény leírhatatlan.
Az hogy mennyit eszik pont mindegy országúton egyszer sikerült 10,5 re levinni, versenypályán meg 28ra felvinni! :D
Az enyém rövid hajtásos tehát gyorsul mint a barom( 0-100 kb 4,5 sec), de 210 a vége amit álló helyzetből 15 másodperc alatt el is ér. Kb 100-110 az utazó sebessége, futóműve beton kemény, nem egy kényelmes kiránduló autó!
A hangja gyönyörű, minden vele töltött perc aranyat ér, az elismerő és az írigy tekintetek az utcán jól eső büszkeséggel töltenek el.
Szóval röviden: az vegyen ilyet aki rátudja költeni amit kell, nem azt várja egy autótol hogy menjen 300-al, közben egyen 2 litert, és sose romoljon el. Cserébe élete egyik legjobb autóját kapja az ember amiről még az unokáinak is mosolyogva fog mesélni.

Hibalista

- Váltó 1es fokozatból letört 1 fog, kuplung csere, hátsó kerékcsapágy, féltengely gumiharang, főtengely szimering, ezeken kívűl a kötelezők(vezérlés, szűrők, olaj)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1997
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Épített utcai A-s Lada Következő autója? Még nem tudom majd pár év múlva, de az se lesz gyenge
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Impreza 1992

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)