Hibátlan utcai versenyautó
Szöveges ítélet
Svájcban vettem a darabot, minimális sérüléssel. Tisztában voltam vele, hogy drága lesz az alkatrész, de az Emil Freynél így is meg tudtak lepni. Pl. fényszóró 105e Ft, ha ott vettem volna meg az alkatrészeket, csak ezeknek az ára lett volna 400.000 Ft, de kis utánjárással (bontó, Németország) sikerült mindent beszerezni és lakatolva, fényezve, kozmetikázva kész lett 250.000Ft-ból. Miután kész lett az autó, kezd?dött 1 év folyamatos erekció. Soha semmi baja nem volt, ha 100 méterre kellett menni, akkor is vele mentem. Az sem érdekelt, hogy mennyit eszik (140 km/h 14L, 160km/h 16L, 200km/h 20L kb.) Aki spórolni akar vegyen TDI-t. Ha bántja az ember, azért tud többet is enni, de hát valamit?l megy. Imádtam! Egyetlen dolog nem tetszett, hogy a 40 literes tank miatt az autó hatótávolsága 270 km körül volt, ezért az ember állandóan tankol. Minden Subaru GT tulaj, akivel beszéltem hasonlóan nyilatkozott a kocsijáról. A motorer?t elég hamar meg lehet szokni, egy id? után pedig az ember elkezdi gyengének érezni. Ilyenkor jön a tuning, de ennek nincs vége. A régi GT-nek a váltója nem szereti az állandó állórajtos leugrok a kupplungról játékot, de akinek erre kell az autó az fizessen. Mindennapi használatra is tökéletes autó, csak ajánlani tudom.
Hibalista
- Fékbetét, tárcsa, sz?r?k, csak a kötelez?+ 1 ég?
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Golf | Következő autója? | Subaru Impreza STI vagy Mitsubishi EVO 6 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
