A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Forester (2008-2012)

Forester 2,0 TD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Peches példány 2.

Szöveges ítélet

Eltelt három év, öregurasan, de beletettem 48 ekm-t, sztrádán is meghajtottam - a 160-180-t is bírta, persze 10 l körül fogyasztott.
Szóval:

Szeretem: Rossz úton is íven, pontosan, gyorsan kanyarodik – nem dülöngél, (billen) magabiztosan sodródik, ha jobban nyomom. Etyek-Vértesacsa világbajnok.
A belteret – amit fogok, kellemes tapintású, amit piszkítok, könnyen tisztítható. Magasan ülök, kényelmesen. És van vezetőoldali kapaszkodó
A kaszni kevéssé csavarodik.
A szűk fordulókört.
A féket.

Nem szeretem: Az érzékeny hasát. Jó terepező, beviszem a fű közé, az meg föltépi az alsó hangszigetelését. Egy fémlemez kéne a szivacsra.
A szélzajt 90 km/h-tól. Nem igazán sztrádaautó.
A kuplungnak a legkisebb csúsztatásra is a szakmában egyedülálló rothadó halbelsőség-szaga kezd terjengeni, bejön az utastérbe, és tartósan ott is marad.
A tolató világítás inkább sötétítés.
Télen a fűtés, nyáron a légkondi vagy gyenge, vagy zajos. Jó, nem egy limuzin, de mégis... A légkondi a motrot is kómába viszi.
És még:
Belső visszapillantó tükröt, megaző csőlátását.
A fogyasztásmérő csekély megbízhatóságát (a tank ürülésével amúgy növekszik). Kimértem - tank 61,5 l és nem 64,0, ahogyan a brossúra állítja.
Megkarcoltam a fémig, másnapra rajta volt a veres rozsda, mint egy csóró Zsigulin! Hol itt a 12 év átrozsdásodási garancia?
És persze a vérfagyasztó alkatrészárakat.

Megszoktam: A billenős kanyarodását (mert pontosan vezethető).
A TV-nyi balik oldaltükör az A oszloppal együttes, veszélyesen nagy takarását. Hogy kivédjem, tekergek a kormány mögött – elég röhejes lehetek.
A kuplung (elég) kemény, a váltó (elég) nehezen jár (csak kötözködök).
A duda bégető (klimaxos ba-)nyafogását. De legalább ritkán használom.

Hiányzik: Felező: Terepen (tud ám mászni, ha megkérik!) gyilkolom a kuplungot – az amúgy nagyon az egyes se elég rövid, lefulladok.
Tolatóradar- kamera. A kanyarodófenomént csak a tükrökkel meg a meszes gerincemmel nehéz beszuszakolni igazán szűk helyre, pedig - bár nagyobb - kisebb helyre befér, mint az előző Carinám. Kamera jó lenne előre-lefelé is, mert amikor ereszkedek a lejtőn, nem látom, hova-kire-mire-merre.
A könyöktámaszt húznám kicsit előbbre, a vezetőoldali kapaszkodó kicsit magasan kezdődik lehet, hogy töpszli vagyok – 174 cm?

Kicsit lenne erősebb a motor!

Hibalista

- a korábbi kuplungcserét a légkondikompresszor cseréje követte.

Ide hordtam szervizbe

Emil Frey. Jó, drága (az alkatrész is persze)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Carina E Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Forester 2008 (2008)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)