A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Forester (2008-2012)

Forester TD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A peches példány

Szöveges ítélet

Miért peches szegény Subim? Mert nem újgazdagfeleség vagyok, és nemcsak plázaparkolókban fordulunk meg.

Mikor a terepre is (?) autómmal "bementem a fű közé" (a szerelő szavai), egy pár borsónyi kavics rést talált az alján, a sebváltóházon a kapcsolóhoz, aki benyelte őket, de azok a torkán akadtak, s ő megszorult. A gyártó is szorult, nemcsak égett, garanciálisan cserélte a kuplungot.
Mert az is megégett.
Jó lassan jött a csere. Rotterdamból és nem a budapesti Emil Freytől. Ezért 7 a szervíz. Viszont a Csíki Bege tök korrekt volt.

Tán egy kisebb gyártói átalakítás-kiegészítés segítene. Vagy esetleg nem is kisebb - mert ez közel sem minden idők legjobb Subaru-váltója (ahogy ezt Csikós kolléga hümmentette).

Az elefántfül-tükrök lehetnének kisebbek, a funkciójuk sérelme nélkül. Túl (tényleg, sztem veszélyesen) sokat takar a ballik, ha kis íven fordulok. És hallani őket már 80-tól, 130 körül (meg fölötte kissé) már jó nagy a ricsaj. Meg csak kicsit szépek, mint amilyen Rákosi Mátyás volt, Kiss Manyi szerint. A középső meg inkább messzelátó, leolvasom a közeledő autó rendszámát kilóméterekről, de a helyzetét nem érzem jól. Szóval, a Subit nem a tükreiért szeretem.

Jó-jó a dizelboxer (naná, hogy jó!), de kicsit lehetne erősebb. Egy gyári chiptunning esetleg?

De a Tojgli a majd´ 17 év alatt SOHASE HAGYOTT OTT!

Ja, és a dudája szólhatna kevésbé barbibabásan is!


A fenntartási költségekről, illetve a megbízhatóságról ekkora futás után csak kényszer hatására nyilatkoztam.

Hibalista

- megszorult a váltó

Ide hordtam szervizbe

Csíki Bege

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Toyota Carina ´92 Következő autója? hol van az még, meg jó ez tulajdonképpen... Porsche?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Forester 2008 (2008)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)