A peches példány
Szöveges ítélet
Miért peches szegény Subim? Mert nem újgazdagfeleség vagyok, és nemcsak plázaparkolókban fordulunk meg.
Mikor a terepre is (?) autómmal "bementem a fű közé" (a szerelő szavai), egy pár borsónyi kavics rést talált az alján, a sebváltóházon a kapcsolóhoz, aki benyelte őket, de azok a torkán akadtak, s ő megszorult. A gyártó is szorult, nemcsak égett, garanciálisan cserélte a kuplungot.
Mert az is megégett.
Jó lassan jött a csere. Rotterdamból és nem a budapesti Emil Freytől. Ezért 7 a szervíz. Viszont a Csíki Bege tök korrekt volt.
Tán egy kisebb gyártói átalakítás-kiegészítés segítene. Vagy esetleg nem is kisebb - mert ez közel sem minden idők legjobb Subaru-váltója (ahogy ezt Csikós kolléga hümmentette).
Az elefántfül-tükrök lehetnének kisebbek, a funkciójuk sérelme nélkül. Túl (tényleg, sztem veszélyesen) sokat takar a ballik, ha kis íven fordulok. És hallani őket már 80-tól, 130 körül (meg fölötte kissé) már jó nagy a ricsaj. Meg csak kicsit szépek, mint amilyen Rákosi Mátyás volt, Kiss Manyi szerint. A középső meg inkább messzelátó, leolvasom a közeledő autó rendszámát kilóméterekről, de a helyzetét nem érzem jól. Szóval, a Subit nem a tükreiért szeretem.
Jó-jó a dizelboxer (naná, hogy jó!), de kicsit lehetne erősebb. Egy gyári chiptunning esetleg?
De a Tojgli a majd´ 17 év alatt SOHASE HAGYOTT OTT!
Ja, és a dudája szólhatna kevésbé barbibabásan is!
A fenntartási költségekről, illetve a megbízhatóságról ekkora futás után csak kényszer hatására nyilatkoztam.
Hibalista
- megszorult a váltó
Ide hordtam szervizbe
Csíki Bege
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Toyota Carina ´92 | Következő autója? | hol van az még, meg jó ez tulajdonképpen... Porsche? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
