Japán iskola: tartós minőség
Szöveges ítélet
Az igazság az, hogy nem nagyon tudok rosszat írni. Soha nem hagyott ott, bármilyen úton elmegy, van tekintélye mégsem lopják. Talán a végsebesség nem túl nagy, és nem gyorsul úgy mint a mai új autók , de hát csak 125 LE-s.
Ketten hajtjuk felváltva az asszonnyal, minketten szeretjük. Az , hogy nem romlik el semmi, régen hallottam én is , de most ezt igazolni tudom. Formaterv a 70-es éveket idézi, de ez legalább adja a retro érzést. Az előző
újszerű német autóim nyomába sem lépnek ennek a kocsinak. Ennyi.
Hibalista
- Csak kopóalkatrész meg izócsere. Kerékcsapágyak kb. 130.000-t bírnak utána csere.
Ide hordtam szervizbe
Vidéki Zsolti. Gyors, olcsó és korrekt.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 143 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 50 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | C 250 CDI | Következő autója? | Forester |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
