Igazi öszvér, valójában sem ez, sem az ...
Szöveges ítélet
Sokat olvastam az autóról és nagyon pozitív előítélettel vártam. Pro: agilis, szépen járó boxer motor, egyenesben magabiztos gyorsulás, a turbónak köszönhetően autópályán ötödikben 140 - 200 között amit akarsz és amikor ... Egyedi, stílusos külső forma és beltér, kitűnő kilátás az autóból bármilyen irányban. Az állandó összkerékhajtás száraz úton kigyorsításkor meggyőző, havas, csúszós úton még igazán nem volt alkalmam tesztelni. Kontra: idegesítő zörgések a jobb és bal ajtóknál, a műszerfalon, a tetőablakon, a csomagtérből, stb. Terepre is vinném, de nem merem. Mint egy Barkas a régi időkből. Csúszós ülések, rövid ülőlappal, oldaltámasz nélkül. Családi autónak szántam, de nincs csomagtér elválasztó háló, nincs árnéykoló és kicsi a hátsó sor és a csomagtartó is. Szégyen, hogy évek óta olyan extráért kérnek el pénzt, ami nem használható (értsd: navigáció Magyarországon). A vásárlás óta igen gyakori program a csokistekercs falatozás capuccino kíséretében a benzinkúton.
Hibalista
- nincs
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Mondeo 2.5V6 | Következő autója? | Mazda CX-7 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
