Brutális öszvér
Szöveges ítélet
ajanlom azoknak akik feltunasmentes vilagszinvonalat akarnak birtokolni elerheto aron.megbizhatosaga a szereny hazai sajto ellenere is a toyotaval vetekszik.(tolonk nyugatabbra mar ezt regota tudjak pl:svajc nemetorszag stb..) dinamizmusaval sok premiummarkanak kifujja az orrat a pirosnal.terepen magabiztosan mozog a 20cm-es hasmagassaggal emellet nagyon stabil aszfalton ís ha az atlagautokhoz viszonyitjuk.osszkerekhajtasa vilagszinvonal amirol szinten keveset hallani a honi szaklapokban nem ugy mint a nemet konkurenserol.(csak halkan jegyzem meg hogy a subaru osszkerekes multja nem 25 hanem 34 eves multra tekint mar vissza).6sec ,gyorsulasa 230 -as vegsebessege ,4wd technika tukreben nem sok a13-15l fogyasztasa.remek csaladi es szabadidoauto elobbit a komfortja utobbit a dinamikaja es lightos terepjarokepessege teszi.ha roviden kellene jellemezne m azt mondanam hogy egy brutalis oszver ami egyesiti magaban egy sportkocsi dinamizmusat egy csaladi auto kenyelmet terepjaros kepessegekkel.ar-ertek aranya kivalo!!! ilyen kepessegekkel ennyiert nincs ma masik auto.
Hibalista
- meg semmi!
Ide hordtam szervizbe
L-SPORT A MARKA MO.-I TUDORA.TAPASZTALATBOL MONDOM.KORREKT ARAK!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | biztosan japan es 4wd |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
