A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre.
Írjon ítéletet!
Írtam, de hogyan szerkeszthetem?
Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.
Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.
Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.
Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.
Már indapassal írtam az ítéletet
Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.
Ítéletek (10 db)
Az összes ítélet egy oldalon
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
Elveszett a doboz varázsa
A
benzines turbó után a dízel Subaru Forester tesztautót is nekem dobta a szerkesztőségi elosztógép. Nagyon akartam, de ezt se tudtam megszeretni.
-
Turbóbakancs
Sajnos szebb lett, ezt kell mondanom. A Foresterben épp a csúnyaság adta a szexepilt, a szépséget még szokni kell. De legalább az új generációs hobbiterepjárók közül még mindig a Forester szépült a legférfiasabban, szemben a maximálisan cicaszemű Toyota RAV4-gyel és a bizonytalan nemi identitású Honda CR-V-vel.
-
Impreza Martensben
Hihetetlen, de igaz: a Forester az Impreza padlólemezére épült. Történt ugyanis, hogy az amerikai Subaru szalonokban a vevők elismerően gusztálgatták az árut. Sok jót hallottak a márkáról, de ők alapjában véve SUV-ra, terepjáró-szerűségre vágytak. Márpedig a Legacy személyautó, az Impreza (WRX) meg sportkocsi. Köszönjük, viszlát!
A típus népítéleteinek átlaga: 7,6
Subaru Forester 1997
Subaru Forester 1997
Kapcsolódó anyagok
- Frontális és oldalsó ütközésvédelem
- Gázolási rizikófaktor
- Gyermekbiztonsági védelem
Népítélet-kereső
Népítélet-kereső