A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ssangyong » XLV (2016)

XLV 1.5 Turbo GDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Úgy rossz ahogy van, pedig a mérete könnyen elvarázsol

Szöveges ítélet

Öröm 0%
Szívás 100%
Fogyasztása csapnivaló, igazából minden tisztelt Korando tulajdonost sajnálok és aggódva figyelem, hogy milyen sokan járnak olyan autóval aminek ugyan ez a motorja. Beindításkor üvölt hosszú percekig, cserébe elég hamar üzem meleg, de a fogyasztása városban úgy 9L, hogy nem merjünk a gázt nyomni. Manuális váltóval természetesen. Automatával is próbáltam a sima Tivolit amíg az én dobozomat tákolták, az 12L alatt nem világít városban, de ha valakit nem érdekel a gázpedál állapota akkor ennél rosszabb értékekre is számíthat.

Röviden összegezve, aki ilyet vesz Dél Koreából a pénzét pocsékolja szerintem, ha véletlen nem érdekli a minőség akkor meg 400 km-et fog gurulni 50 L benyával, de ez is lehet boldogság, csak nekem más ami elfogadható.

Szerettem volna egy minél nagyobb családi autót megfizethető áron és sajnos erre esett a választásom, de ha valaki kifog egy olyat amit össze is raktak a gyárban és nem esett szét amíg ideért a hajón, akkor is 400 km-t fog közlekedni vele 50L elégetésével. Ezen persze a 100-as benzin sem segít sajnos.

Hibalista

- Első úton 80 km/h-nál éktelen kerepelés zaj a szélvédő felől. Vissza a szervizbe, kiderült, hogy rosszul rakták össze a gyárban, 2 napig bérautót adtak és megcsinálták. - Jobbra kanyarodáskor bal hátul recsegő hang jött pár hetes korában, szervizbe vissza, ott persze nem csinálta, de lelkiismeretesek voltak és egyedül is kipróbálták. Kerékcsapágy cserére heteket vártam, de cserélték. - Ablakot bal-elöl nem lehetett felhúzni, menet közben sikított a szél onnan jöttem rá. Javítás abból állt, hogy bekenték a gumitömítést szilikonnal, így az ablak könnyen a helyére ment, cserébe akárhányszor lehúztam, mindig tiszta takony lett a belső felülete teljesen. Szánalmas minőség sajnos. - Műszerfal 50 km/h körül sima úton közlekedve is ropogott, azt többször próbálták javítani, teljesen eredménytelenül.

Ide hordtam szervizbe

Di-Fer Kft.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2022
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 5
Megbízhatóság (1) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Swift Következő autója? Sportage
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ssangyong XLV 2016 (2016)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)